Dezvoltarea competentelor transversale prin educatia outdoor in ciclul achizitiilor fundamentale.
Lucrarea se adreseaza tuturor celor interesati de tema educatiei in afara salii de clasa, pedagogi, psihopedagogi, studenti, specialisti in domeniul educatiei in general, care vor sa aduca un plus valoare activitatilor educationale pe care le desfasoara, si doresc sa se dezvolte intr-un mod inovativ cu privire la viitor..
In raport cu titlurile similare din piata de carte, aceasta lucrare contine modele practice de realizare si adaptare a actvitatilor outdoor in sistemele formale din Romania.
De asemenea, lucrarea contine o cercetare ampla a modului in care educatia outdoor este perceputa de catre parinti, practicata de catre cadrele didactice din cadrul invatamantului prescolar si primar, dar mai ales modalitati practice prin care se pot integra activitatile din cadrul educatiei outdoor in rutina zilnica a elevilor, astfel incat procesul instructiv-educativ sa fie mai eficient si mai placut.
Continutul aceastei lucrari aduce o contributie originala datorita modelelor si instrumentelor de predare si evaluare pe care le cuprinde, in domeniul educatiei in afara salii de clasa.
Studii si abordari aplicative Necesitatea aparitei acestei lucrari a venit in urma numeroaselor cercetari realizate in domeniul stiintelor educatiei pe tema educatiei in afara salii de clasa, si lipsa literaturii de specialitate in sistemele educationale romanesti.
Dezvoltarea competentelor transversale prin educatia outdoor in ciclul achizitiilor fundamentale