Didactica geografi ei.
Un studiu epistemologic recent a evidentiat structura geografi ei ca stiinta si domeniu semnificativ al cunoasterii actuale, iar Didactica geografiei incearca sa dezvolte utilitatea si relevanta geografiei in procesul de invatamant..
Sunt tratate aspecte inovative de interes, cum ar fi raportul dintre curriculum si procesul de instruire, abordarile didactice alternative, resursele educationale, strategiile de instruire, valorificarea continutului si a terminologiei, proiectarea instruirii, precum si viziunea transdisciplinara ca directie de evolutie in viitor.
Demersul autorilor este unul actualizat si modern care, pe langa elemente de normativitate, propune o reflectie substantiala asupra unor domenii care permit dezvoltarea geografiei scolare.
Lucrarea se adreseaza tuturor profesorilor de geografie care sunt preocupati de afirmarea propriei discipline scolare ca domeniu educational semnificativ in contextul actual.
O abordare actuala isi propune sa legitimeze un domeniu interdisciplinar (situat intre geografia scolara si stiintele educatiei) si sa rationalizeze instruirea prin geografie in invatamantul preuniversitar.
Didactica geografi ei