Despre carte In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni.
STEVE RIVKIN este coautor al The New Positioning si The Power of Simplicity si directorul propriei firme de consultanta in domeniul comunicarii, avand clienti precum KraftFoods, Olin Corp si Horizon Health System..
Un orator apreciat, el este autorul a numeroase carti clasice de marketing, printre care se numara best-seller-ul Pozitionarea: Lupta pentru un loc in mintea ta, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului si, in anul 1998, The Power of Simplicity.
Recunoscut ca fiind una dintre cele mai influente autoritati in marketing, Trout a fost primul care a popularizat conceptul „pozitionarii“ produselor si ideilor in mintea consumatorilor. si solutiile sale intelepte pentru supravietuirea in fata competitiei nebunesti pe care o vom intalni, cu siguranta, acolo." - Dan Rather, CBS News Despre autor Jack Trout este presedintele companiei Trout &
Partners, una dintre cele mai prestigioase firme de marketing din SUA, ce detine sedii in treisprezece tari si un portofoliu de clienti care include companiile AT&
T, IBM, Merrill Lynch, Sears si altele, toate incluse in topul Fortune 500. "
Diferentiaza-te sau mori se diferentiaza intre cartile de marketing prin stilul sau lucid, viziunea sa clara cu privire la viitorul pietei...
Directorii executivi de marketing din toate tipurile de organizatii, indiferent de importanta lor, pot gasi modalitati prin care sa-si diferentieze produsul, cu ajutorul unor strategii diverse.
Ea explica in ce constau aceste strategii, in ce situatii si cand ar trebui aplicate si modul in care te pot ajuta sa-ti impui imaginea pe o piata aglomerata.
In orice caz, lucrarea Diferentiaza-te sau mori este o explorare profunda a celor mai bune strategii de diferentiere in acest moment, fiind mai mult decat o simpla colectie de povesti de succes in marketing.
Scriitorul analizeaza initiativele de diferentiere care au avut succes – ale unor giganti precum Dell Computer, Southwest Airlines si Wal-Mart, pana la povesti de succes mai mici, precum cele ale companiei Streit’s Matzo sau ale micutului Trinity College din Connecticut – pentru a afla de ce unii marketeri reusesc sa se diferentieze, in timp ce altii se lupta sa faca acest lucru, dar nu reusesc.
De altfel, cartea ne atrage atentia asupra dificultatii unei diferentieri prin creativitate, prin preturi mici, prin focusarea pe consumator sau pe calitate – lucruri pe care si concurenta le poate realiza.
Diferentiaza-te sau mori subliniaza multiplele posibilitati prin care te poti diferentia.
Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa.
In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta.
Despre carte In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni