Descriere YEO:
Pe YEO găsești Diferentiaza-te! Un marketing ce nu de la Mike Michalowicz, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat - Mike Michalowicz din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 49 Lei
Caracteristicile produsului Diferentiaza-te! Un marketing ce nu
- Brand: Mike Michalowicz
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 06-03-2025 01:27:32
Comandă Diferentiaza-te! Un marketing ce nu Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Diferentiaza-te! Un marketing ce nu de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Autorul cartilor Mai intai rezolva asta si Profit First
Diferentiaza-te! Un
marketing ce nu
poate fi
ignorat / Get Different: Marketing That Can\'t Be Ignored de
Mike Michalowicz este cartea care iti va deschide ochii asupra unui aspect foarte important al afacerii tale. Este vorba despre
marketing, sau mai bine zis, despre absenta acestuia, care reprezinta in foarte multe cazuri cauza principala a mediocritatii micilor afaceri si a ritmului lor lent de crestere. Prea multe produse si servicii extraordinare lancezesc in anonimat din cauza ca nu au parte de un
marketing de calitate. Tocmai de aceea,
Mike Michalowicz isi propune sa te ajute cu aceasta carte sa obtii rezultate pe o piata competitiva, indiferent de situatie. Asta pentru ca el considera ca este responsabilitatea antreprenorilor sa se promoveze atat timp cat au o afacere. Este datoria antreprenorilor sa scoata in fata ceea ce are mai bun afacerea lor pentru a invinge concurenta si a se pozitiona din ce in ce mai bine pe piata. Sau altfel spus: Gandeste-te la ceva ce faci mai bine decat concurenta. Sunt serviciile tale mai complete? Le furnizezi clientilor o experienta mai buna? Esti la dispozitia clientilor intr-o mai mare masura? Este produsul tau mai durabil? Clientul tau se simte mai bine atunci cand foloseste produsul tau, si nu pe cel al concurentei? Intelegi mai bine nevoile clientului tau? Poate ca ai identificat mai multe aspecte in care excelezi. Sunt convins ca ai fost capabil sa identifici cel putin unul destul de rapid. Poate chiar mai multe. Deci, probabil ca asta e adevarul. Tu esti mai bun. Iar daca oferta ta este indiscutabil mai buna decat alternativele de pe piata, nu trebuie sa incerci sa o promovezi eventualului tau client, ci ai obligatia sa o faci. -
Mike Michalowicz,
Diferentiaza-te! Pana la varsta de 35 de ani, Mike Michalowicz a fondat si a vandut doua companii in valoare de mai multe milioane de dolari. Fiind ferm convins ca a descoperit formula succesului in afaceri, a devenit inger-investitor si astfel... a ajuns sa-si piarda in scurt timp intreaga avere. Acest esec l-a motivat sa se ambitioneze sa caute modalitati mai bune de a construi companii sanatoase si puternice. De fapt, studierea si furnizarea unor strategii antreprenoriale inovatoare si de impact a devenit insasi esenta activitatii lui Mike Michalowicz. Mike Michalowicz a creat sistemul Profit First, folosit in prezent de sute de mii de companii de pe tot globul pentru a obtine profit. Tot el a creat Clockwork - o metoda eficienta de a face orice afacere sa functioneze automat. Mike Michalowicz este de asemenea autorul cartilor: "Fix This Next" - care a devenit instant bestseller Wall Street Journal, Planul Dovleacul , Surge si The Toilet Paper Entrepreneur. In prezent, Mike conduce alte doua companii in valoare de mai multe milioane de dolari, testandu-si in acelasi timp cele mai noi teorii pentru cartile sale. La Editura ap! au mai aparut de acelasi autor: Planul Dovleacul , Fix This Next si Profit First . "Mai bine nu inseamna mai bine. Diferit inseamna mai bine." Singura modalitate prin care poti intelege mai bine nevoile clientului si ii poti oferi servicii si produse mai durabile si mai bune decat concurenta este sa devii expert in marketing. Autorul te va ajuta sa devii expert in marketing pe parcursul acestei carti aratandu-ti o serie de pasi de actiune pe care sa-i faci pentru a-ti perfectiona abilitatile de marketing. Iar unul din cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le faci in acest proces este sa fii capabil sa captezi atentia privitorului cel putin o secunda cu reclama ta. Pentru ca, potrivit unui studiu realizat de Interactive Advertising Bureau (Biroul de Publicitate Interactiva), o reclama trebuie sa capteze atentia privitorului cel putin o secunda pentru a avea o sansa de succes. Daca un potential client isi muta atentia de la reclama ta in mai putin de o secunda, l-ai pierdut. Desi un plan de marketing este un instrument minunat de a-ti planifica ceea ce stii ca functioneaza, prioritatea ta numarul unu este sa-ti dai seama ce anume functioneaza i