Dimensiunea retorica a imaginii publicitare - Ioana-Adina Grancea

Dimensiunea retorica a imaginii publicitare - Ioana-Adina Grancea

Detalii Dimensiunea retorica a imaginii publicitare

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
22 Lei
Categorie (vânzător)
Stiinte Umaniste
Marca
Ioana-Adina Grancea

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Dimensiunea retorica a imaginii publicitare - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Dimensiunea retorica a imaginii publicitare de la Ioana-Adina Grancea, în categoria Stiinte Umaniste.

Indiferent de nevoile tale, Dimensiunea retorica a imaginii publicitare - Ioana-Adina Grancea din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 22 Lei

Caracteristicile produsului Dimensiunea retorica a imaginii publicitare

  • Brand: Ioana-Adina Grancea
  • Categoria: Stiinte Umaniste
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Dimensiunea retorica a imaginii publicitare Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Dimensiunea retorica a imaginii publicitare de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Analiza retorica a imaginii poate insemna o sumedenie de lucruri diferite, de la investigarea conditiilor ideologice care explica geneza unei imagini si impactul acesteia intr-un context bine determinat, pana la inspectarea minutioasa a fiecarui element compozitional prin care imaginea produce anumite efecte asupra pu-blicului vizat, efecte anticipate prin exercitiu hermeneutic sau chiar probate in cadru experimental. In lucrarea de fata, am dedicat o atentie deosebita aspectelor care tin de compozitia imaginii publicitare.Valorificand mai multe studii experimentale si un import teoretic din perimetrul lingvisticii cognitive, am pus in evidenta deciziile care definesc arhitectura conceptuala a discursului vizual, decizii care sunt luate in departamentul de creatie si care ulterior influenteaza ruta persuasiva prin care imaginea isi poate exercita influenta asupra publicului. Din Cuprins: ◊ Limitele altor abordari teoretice ◊ Deschideri ale retoricii spre discursul vizual ◊ Specificul discursului publicitar ◊ Elocutio in discursul vizual publicitar ◊ Spatii mentale hibride exprimate vizual ◊ Ce implicatii poate avea aceasta contributie?

Dimensiunea retorica a imaginii publicitare - Ioana-Adina Grancea - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Ioana-Adina Grancea