Dreaming and Self-Cultivation in China, 300 BCE-800 CE, Hardback/Robert Ford Campany

Dreaming and Self-Cultivation in China, 300 BCE-800 CE, Hardback/Robert Ford Campany

Detalii Dreaming and Self-Cultivation in China,

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
474.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Harvard University Press

Produs actualizat în urmă cu 16 zile
Descriere YEO:

Dreaming and Self-Cultivation in China, - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Dreaming and Self-Cultivation in China, de la Harvard University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Dreaming and Self-Cultivation in China, 300 BCE-800 CE, Hardback/Robert Ford Campany din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 474.99 Lei

Caracteristicile produsului Dreaming and Self-Cultivation in China,

  • Brand: Harvard University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Dreaming and Self-Cultivation in China, Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Dreaming and Self-Cultivation in China, de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
In Dreaming and Self-Cultivation in China, 300 BCE-800 CE , Robert Ford Campany examines how dreaming was addressed in texts produced and circulated by practitioners of Daoist, Buddhist, Confucian, and other self-cultivational disciplines. He uncovers paradigms by which dreams are viewed and shows how they underlay diverse religious texts. Publisher: Harvard University Press Author(s): Robert Ford Campany Number of pages: 326 Collection: Harvard-Yenching Institute Monograph Series Publication date: 2023 Dimensions: 159 x 237 x 27 Cover type: Hardback

Dreaming and Self-Cultivation in China, 300 BCE-800 CE, Hardback/Robert Ford Campany - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Harvard University Press