Descriere YEO:
Pe YEO găsești Dreptul relatiilor dintre profesionisti si de la Juanita Goicovici, în categoria Drept.
Indiferent de nevoile tale, Dreptul relatiilor dintre profesionisti si consumatori - Juanita Goicovici din categoria Drept îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 165 Lei
Caracteristicile produsului Dreptul relatiilor dintre profesionisti si
- Brand: Juanita Goicovici
- Categoria: Drept
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-11-2024 01:37:06
Comandă Dreptul relatiilor dintre profesionisti si Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Dreptul relatiilor dintre profesionisti si de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Dreptul relatiilor dintre profesionisti si
consumatori. Formarea contractelor. Obligatia de informare si de consiliere. Practici comerciale incorecte. Publicitate inselatoare. Clauze abuzive. Garantia de conformitate. Raspunderea pentru conformitatea produselor Lucrarea
Dreptul relatiilor dintre profesionisti si
consumatori este conceputa sub forma unui curs universitar adresat studentilor interesati de problematicile dreptului consumului, pornind de la constatarea potrivit careia contractele standardizate suscita provocari juridice pe care contractele formate in manierele traditionale nu le-au implicat; mai mult, expandarea sferei raspunderii civile a profesionistului pentru a incorpora si relatiile extracontractuale (precum in perimetrul raspunderii civile extracontractuale a producatorului/importatorului in materia prejudiciilor cauzate de produsele cu defecte de manufacturare ori de concepere) ridica, la randul sau, interogatii legate de prezervarea multora
dintre paradigmele clasice ale responsabilitatii contractuale, atat pentru etapa precontractuala, cat si posterior formarii contractului, in faza executarii obligatiilor specifice. Configurarea unor obligatii specifice pentru etapa precontractuala, precum obligatia de informare prealabila ori corolarul acesteia, obligatia de consiliere, se pozitioneaza in proximitatea necesitatii de a prezerva premisele formarii unui consimtamant avizat, furnizat de catre consumator in cunostinta de cauza, suficient deliberat, aflandu-se intr-o relatie de proportionalitate directa cu miza economica pe care contractul B2C o prezinta pentru parti; recurgerea la normele legale supletive nu ramane, in acest perimetru reprezentat de contractele de adeziune, lipsita de consecinte practice majore. Asimetriile informationale care caracterizeaza formarea la distanta a contractelor dintre
consumatori si
profesionisti sunt gestionate, de catre legiuitorul european si de catre cel national, prin suprapunerea (stratificarea) unor mecanisme de temporizare a formarii consimtamantului avizat al consumatorului: formalismul informativ, obligatia precontractuala de informare incumband profesionistilor si dreptul de retractare a consimtamantului consumatorului. Problematicile selectate, implicand abordarea teoretica si practica a principalelor concepte si mecanisme juridice specifice dreptului consumului, sunt acompaniate de trimiteri la suita de decizii ale Curtii de Justitie a Uniunii Europene si la hotarari judecatoresti selectate ca relevante. Asadar, lucrarea analizeaza – atat din perspectiva teoretica, dar si practica – cele mai importante si actuale probleme de dreptul consumului, grupate in capitole referitoare la: • evolutia conceptelor de „profesionist” si „consumator” si elementele structurale ale definitiei notiunii de „consumator”; • formarea contractelor dintre profesionisti si consumatori; • particularitati ale exercitarii dreptului de retractare apartinand consumatorului; • formalismul informativ aplicabil contractelor B2C; • obligatia precontractuala de informare incumband profesionistilor; • reprimarea clauzelor abuzive in contractele de adeziune; • practicile comerciale neloiale/interzise; • publicitatea comerciala inselatoare si publicitatea comparativa ilicita; • raspunderea extracontractuala pentru prejudiciile cauzate de produsele cu defecte de manufacturare; • conformitatea obiectiva a produselor si conformitatea continutului digital; • drepturile consumatorilor in contractele de transport aerian de pasageri; • formarea si executarea contractelor de credit pentru consum; • drepturile consumatorilor in contractele de servicii turistice si timesharing; • aspecte procedurale privind protectia consumatorilor – procedurile SAL; • actiunile in reprezentarea intereselor colective ale consumatorilor. Structura cartii
Dreptul relatiilor dintre profesionisti si consumatori este una complexa si actualizata, racordata la ultimele modificari normative intrate in