Mediul secular in componenta sa politica laica si administrativa ne arata ca Drepturile omului sunt generate de principiul democratic al intelegerii si al pastrarii unei randuieli stabilite in societate ca ele sunt o conventie un contract social pe cand in teologie vorbim despre o cu totul alta origine a acestor drepturi ele sunt rod al revelatiei dumnezeiesti. din Cuvant inainte.
Analiza acestora din perspectiva amintita poate oferi claritate discursului care priveste originea drepturilor omului si o intelegere adecvata a acestei problematici care impregnata de discursul secular a pierdut coordonatele ei religioase.
In cadrul Vechiului Testament Drepturile omului sunt puse in relatie cu diferitele coduri de legi intalnite in cuprinsul acestuia cum ar fi Codul Legii Ies 20 1 17 Deut 5 6 21 Codul Legamantului Ies 20 18 23 19 sau Codul Sfinteniei Lev 17 27 .
Mediul secular in componenta sa politica laica si administrativa ne arata ca Drepturile omului sunt generate de principiul democratic al intelegerii si al pastrarii unei randuieli stabilite in societate ca ele sunt o conventie un contract social pe cand in teologie vorbim despre o cu totul alta origine a acestor drepturi ele sunt rod al revelatiei dumnezeiesti