Aderenta maxximala - pentru o placere de conducere maxximala.
Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, manevrabilitate excelentă pe carosabil pe timp de vară şi toamnă, aderenţă sporită, rezistenţă la uzură..
Acest compus îmbunătăţeşte acceleraţia şi reduce uzura.
Compus dublu de silică.
Efectul este o tranziţie mai lină de la drum drept la curbă, conducând la reacţii mai precise şi progresive.
Beneficii Control semnificativ îmbunătăţit asupra evoluţiei amprentei în toate condiţiile meteo manevrabilitate rapidă pe carosabilul ud şi uscat control sporit la viraje.
Acest lucru se manifestă printr-o foarte eficientă distribuire a presiunii pe suprafaţa de contact.
Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise.
Acesta creează o zonă tampon de protecţie.* Beneficii Protejează roţile din aliaj scump faţă de lovirea de borduri.* Disponibile doar pentru dimensiunile selectate Profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT).
MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferinţei anvelopei, deasupra flanşei jantei.
Un sistem de protecţie a flanşei jantei.
Protecţie maximă pentru flanşa jantei (Maximum Flange Shield - MFS).
O tehnologie de căptuşire hibrid care reduce deformările circumferinţei la viteze mari.
Beneficii Stabilitate superioară la viteze mari uzură unitară şi uniformă.
Curea fără îmbinări (Jointless Belt - JLB). şi volan, sistemul specific pentru locaşul talonului creşte capacitatea de control şi asigură un feedback excepţional din partea drumului.
Beneficii Feedback îmbunătăţit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate şi precizie.
La fel ca aderenţa dintre mâna dvs.
Consolidează legătura între anvelopă şi jantă, asigurând un şofat mai precis.
Sistemul specific pentru locaşul talonului.
In elaborarea noii anvelope SP Sport Maxx, provocarea era aceea de a crea o anvelopa noua, care sa prezinte si indice maxime pe carosabilul uscat ca si pe cel ud.
Aderenta maxximala - pentru o placere de conducere maxximala