Aderenta si perormante de franare demne de anvelope de curse pentru un sofat dinamic Aderenţă excepţională Sport Maxx RT oferă niveluri înalte de aderenţă pe carosabilul ud şi uscat, datorită tehnologiei compuşilor adaptivi.
O zonă mai mare de contact oferă mai multă stabilitate şi un feedback mai bun din partea drumului, permiţând anvelopelor să reacţioneze rapid şi precis.
Beneficii Stabilitate sporită şi precizie de dir.
Noua generaţie de anvelope Dunlop prezintă un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zonă de contact mai mare cu 4-8%, în funcţie de dimensiunea şi tipul anvelopei.
Profil mai plat al benzii de rulare.
Dispunerea asimetrică a canelurilor îmbunătăţeşte aderenţa pe suprafeţe ude şi uscate.
Beneficii Performanţă îmbunătăţită pe drum drept şi la viraje rezistenţă sporită la acvaplanare.
Nervura centrală continuă sporeşte stabilitatea şi precizia.
Designul asimetric al benzii de rulare oferă manevrabilitate îmbunătăţită şi rezistenţă la acvaplanare.
Acesta creează o zonă tampon de protecţie.* Beneficii Protejează roţile din aliaj scump faţă de lovirea de borduri.* Disponibile doar pentru dimensiunile selectate Design asimetric al benzii de rulare.
MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferinţei anvelopei, deasupra flanşei jantei.
Un sistem de protecţie a flanşei jantei.
Protecţie maximă pentru flanşa jantei (Maximum Flange Shield - MFS).
O tehnologie de căptuşire hibrid care reduce deformările circumferinţei la viteze mari.
Beneficii Stabilitate superioară la viteze mari uzură unitară şi uniformă.
Curea fără îmbinări (Jointless Belt - JLB).
Un compus aflat în compoziţia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigură un nivel înalt de aderenţă, în special pe carosabilul ud şi la temperaturi scăzute.
Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, aderenţă crescută pe carosabilul ud şi pe vreme rece, grad scăzut de uzură.
Compus Silica-Plus.
Nivelul înalt de rigiditate contribuie la obţinerea unui contact optim cu drumul atunci când frânaţi la viteze mari.
Beneficii Distanţe de frânare mai mici, mai ales la viteze mari.
Blocuri rigide care menţin rigiditatea atunci când se aplică forţa de frânare.
Cu ajutorul unui contact mai mare la nivel microscopic, creşte contactul per ansamblu dintre anvelopă şi drum.
Beneficii Aderenţă superioară şi performanţe de frânare Blocuri de frânare puternice.
O tehnologie a compuşilor care utilizează polimeri din compoziţia anvelopelor de curse pentru a se adapta la textura suprafeţei drumului.
Compus adaptiv. şi volan, sistemul specific pentru locaşul talonului creşte capacitatea de control şi asigură un feedback excepţional din partea drumului.
Beneficii Feedback îmbunătăţit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate şi precizie.
La fel ca aderenţa dintre mâna dvs.
Consolidează legătura între anvelopă şi jantă, asigurând un şofat mai precis.
Design pentru eficienţă din punctul de vedere al consumului de combustibil Sport Maxx RT beneficiază de o construcţie cu greutate redusă pentru a reduce rezistenţa la rulare, conducând la un consum redus de combustibil şi la emisii scăzute de CO2 Sistemul specific pentru locaşul talonului.
Concepută pentru şofatul de înaltă performanţă, aceste blocuri extrarigide sporesc contactul cu drumul la frânare.
Aderenţa la viraje şi stabilitatea sunt îmbunătăţite şi de blocurile exterioare de cuplare masive.
Frânare pe distanţă mai scurtă la viteze de autostradă Blocurile inovatoare Short Braking (pentru frânare rapidă) de la Dunlop vă permit distanţe de frânare mai scurte pentru rularea la viteze mari.
Control îmbunătăţit la viraje Bucuraţi-vă de o manevrabilitate stabilă la viteză mare, cu tranziţii line de la deplasare în direcţie dreaptă la curbe.
Polimerii utilizaţi în domeniul curselor auto sportive se adaptează la textura suprafeţei drumului, mărind contactul şi îmbunătăţind aderenţa.
Aderenta si perormante de franare demne de anvelope de curse pentru un sofat dinamic Aderenţă excepţională Sport Maxx RT oferă niveluri înalte de aderenţă pe carosabilul ud şi uscat, datorită tehnologiei compuşilor adaptivi