Descriere YEO:
Pe YEO găsești eBook Halal-Haram. De la religie de la Diana Abdalla, în categoria Carti de specialitate.
Indiferent de nevoile tale, eBook Halal-Haram. De la religie la brand - Diana Abdalla din categoria Carti de specialitate îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 25 Lei
Caracteristicile produsului eBook Halal-Haram. De la religie
- Brand: Diana Abdalla
- Categoria: Carti de specialitate
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 23-11-2024 01:34:39
Comandă eBook Halal-Haram. De la religie Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda eBook Halal-Haram. De la religie de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Religia islamica, prin complexitatea sa, prezinta lumii o intreaga civilizatie. Aici individualismul dispare, iar valorile sinelui sunt puse in legatura cu celalalt. Comportamentul decizional al credinciosului musulman in acord cu prescriptiile coranice, a dat nastere unei abordari moderniste, corelate cu piata produselor care se afla sub regulile islamice si care a dus la nasterea unui
brand. Se vorbeste despre ce este permis (halal) si ce este interzis (haram), sub aspect islamic. Islamul, vazut mai mut decat o
religie, ofera \'\'instructiuni\'\' pentru stilul de viata, care sunt comunicate prin preceptele coranice si prin comportamenul Profetului Muhammad, profetul reprezentant al acestei religii.
Halal-
Haram De la
religie la
brand reprezinta o fateta a islamului, care nu a mai fost abordata pana acum si ofera explicatii si exemplificari privind radacinile spiritului islamic observate si puse chiar sub aspect economic, prin utilizarea brandingului si nasterea sa din punctul de vedere al religiei islamice. Pentru a ajunge la definirea procesului de branding religios, cititorul este invitat sa parcurga capitolele care descriu esenta islamului sub aspect religios, cultural si chiar filosofic, ca la final sa poata intelege legatura islamului cu brandingul si alte elemente conexte ale acestuia.