Descriere YEO:
eBook L-am numit Cravata - - Disponibil la libris.ro
Pe YEO găsești eBook L-am numit Cravata - de la Milena Michiko Flasar, în categoria Fictiune.
Indiferent de nevoile tale, eBook L-am numit Cravata - Milena Michiko Flasar din categoria Fictiune îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 37.85 Lei
Caracteristicile produsului eBook L-am numit Cravata -
- Brand: Milena Michiko Flasar
- Categoria: Fictiune
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 22-02-2025 01:37:02
Comandă eBook L-am numit Cravata - Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda eBook L-am numit Cravata - de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Roman recompensat cu Premiul pentru literatura Alpha din Austria (2012) si Premiul Euregio pentru Literatura Studenteasca (2015). Taguchi Hiro are douazeci de ani si si-a petrecut ultimii doi ani traind ca hikikomori, inchis intr-o camera, fara nicio interactiune umana, in casa parintilor sai din Tokyo. Hiro decide sa iasa in lume. Un prim pas - o banca din parc. Treptat, se imprieteneste cu Ohara Tetsu, un salariat de varsta mijlocie, in costum si cravata, care si-a pierdut slujba, dar care nu stie cand si cum sa-i dea vestea sotiei sale. Pe masura ce Hiro si Tetsu se deschid cu precautie unul fata de celalalt, descopera in tristetea lor o legatura comuna. Regretele si dezamagirile, sperantele si visele, toate ies la suprafata pana cand isi gasesc puterea de a da cumva un nou inceput vietii lor. Un roman emotionant, de neuitat si plin de surprize. Oare ultima pagina intoarsa va reprezenta un mic triumf? Hikikomori (lit. \'\'a sta deoparte\'\', \'\'a sta retras\'\') defineste retragerea totala din societate si cautarea de izolare sociala extrema, evadand fizic din viata sociala. Hikikomori se refera atat la fenomen in general, cat si la cei afectati de acesta. Estimarile sugereaza ca, in Japonia, o jumatate de milion de tineri si mai mult de jumatate de milion de persoane de varsta mijlocie au devenit sihastri social. Alegerea este cauzata de factori personali si sociali de diferite tipuri, cum ar fi marea presiune a societatii japoneze spre realizarea de sine si succesul personal la care individul este supus inca din adolescenta. Fenomenul, prezent deja in Japonia inca din a doua jumatate a anilor 1980, a inceput sa se raspandeasca in anii 2000 si in Statele Unite si Europa.