eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea - Septimiu Chelcea

eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea - Septimiu Chelcea

Detalii eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea -

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
37.01 Lei
Categorie (vânzător)
Carti de specialitate
Marca
Septimiu Chelcea

Produs actualizat în urmă cu 21 zile
Descriere YEO:

eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea - - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea - de la Septimiu Chelcea, în categoria Carti de specialitate.

Indiferent de nevoile tale, eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea - Septimiu Chelcea din categoria Carti de specialitate îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 37.01 Lei

Caracteristicile produsului eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea -

  • Brand: Septimiu Chelcea
  • Categoria: Carti de specialitate
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea - Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea - de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Cunostintele de psihosociologie sunt obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sunt texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza. Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pana la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, varsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sunt adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.

eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea - Septimiu Chelcea - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Septimiu Chelcea