Economia în vremea coronavirusului. &mdash
Mihai Purcarea, CEO BRD Asset Management.
Este unul dintre putinii autori pe care ii citesc in permanenta. &mdash
Iulian Stanciu, CEO eMAG Iancu vine mereu cu informatii si perspective noi, argumentate si impartiale. &mdash
Sergiu Manea, CEO Banca Comerciala Romana In vremuri tulburi, deciziile ar trebui luate pe baza informatiilor clare, relevante, bazate pe date – informatii sintetizate excelent in aceasta carte.
Un mare castig pentru Romania.
Iancu Guda este probabil cel mai prolific promotor al acestei invatari.
Cheia de rezistenta a unei abordari sustenabile nu poate fi decat invatarea; din ceea ce ni se intampla, din ceea ce ni s-a intamplat si din ideile indraznete care circula in momente de cumpana.
Nu adevarul unic, ci expertiza.
De aceea este critic sa punem in mod constructiv expertiza la un loc de frunte. &mdash
Dan Sucu, fondator si CEO Mobexpert In plin necunoscut suntem dominati de emotii – nu cel mai bun sfetnic.
Ca antreprenor, tu trebuie sa vezi oportunitatile acolo unde toti ceilalti vad numai primejdii.
Un imbold la actiune, imediat, acum! Citeste aceasta carte! Informatiile statistice inteligent combinate pe care le contine iti vor clarifica optiunile.
Experienta sa este sintetizata in cartea de fata, a carei misiune este clara: sa salveze cat mai multe companii si locuri de munca.
In cei 15 ani de experienta in managementul riscului afacerilor, autorul a intalnit peste 1.000 de antreprenori din toate domeniile de activitate, tinand discursuri si prezentari despre evolutia mediului de afaceri la peste 100 de conferinte de business.
Cele mai bune practici propuse pentru viitor se refera la accelerarea relansarii si la consolidarea unei dezvoltari durabile pe termen lung.
Obiectivul masurilor propuse pentru prezent se refera la supravietuirea in timpul crizei.
Tehnicile referitoare la trecut sunt necesare pentru cresterea imunitatii inainte de impact.
Economia in vremea coronavirusului este structurata pe trei momente ale evolutiei mediului de afaceri din Economia romaneasca – trecut (2010-2019), prezent (2020) si viitor (2021-2030) – si propune 60 de tehnici practice pentru ca antreprenorii si guvernantii sa ia impreuna cele mai bune decizii.
Utilitatea ei in orice criza financiara rezida in similitudinile dintre acestea in ceea ce priveste efectele negative cauzate companiilor: scaderea vanzarilor, incasarea tardiva a facturilor, vanzarea lenta a stocurilor, dificultatile in obtinerea finantarii si foarte multe incertitudini.
Desi a fost scrisa la varful impactului epidemiologic si economic provocat de pandemia de COVID-19, masurile propuse sunt aplicabile in orice recesiune, indiferent de natura acesteia.
Ghid de bune practici pentru antreprenori si politicile publice Aceasta carte propune un set de bune practici pentru antreprenori si politicile publice in vederea supravietuirii in conditii de criza.
Economia în vremea coronavirusului