Descriere YEO:
Pe YEO găsești Educatia copiilor capabili de performante de la Universitara, în categoria Diverse.
Indiferent de nevoile tale, Educatia copiilor capabili de performante superioare - Eva Kilyen din categoria Diverse îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 47.57 Lei
Caracteristicile produsului Educatia copiilor capabili de performante
- Brand: Universitara
- Categoria: Diverse
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 16-09-2025 02:04:48
Comandă Educatia copiilor capabili de performante Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Educatia copiilor capabili de performante de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Arta sunetelor produce emotii artistice puternice care influenteaza nemijlocit personalitatea actionand direct asupra compartimentului temperamental. Acesta la randul sau printr-un sistem bine inchegat de informatii reciproce intretine legaturi cu compartimentele aptitudinale si caracteriale transmitandu-le impulsuri cu sarcini psihice energii psihice concrete. In continutul acestor sarcini pot exista comenzi ce urmaresc restructurarea unora dintre compartimentele structurile personalitatii provocand modificari mutatii si chiar transformari sensibile. Muzica are rolul de a trezi gandirea spune compozitorul dirijorul violonistul teoreticianul distinsul profesor Iosif Csire si continua sa ne explice Muzica indeplineste in acest mecanism de interactiune si interconditionare reciproca rolul impulsionatorului care elibereaza o insemnata cantitate de energie vitala necesara actionarii initiale precum si informative cunostinte deci impulsuri cu sarcini in continutul carora pot exista ordine cu efect transformator . Iosif Csire
Educatia muzicala din perspectiva creativitatii Ed. Universitatea de Muzica 1998 Bucuresti Kodaly Zoltan a subliniat ca din experimentul de la Dunapataj a reiesit ca in acele scoli in care muzica este un obiect obiect de preocupari zilnice copiii invata mai bine si mai usor toate celelalte obiecte de invatamant. Aceasta nu este o vraja misterioasa ci pur si simplu preocuparile muzicale zilnice ii invioreaza creierul intr-atat incat devin mai receptivi fata de toate celelalte . Calea intortocheata a proceselor psihice prin care acest efect transformator dinamizator al muzicii patrunde in constiinta nu este deloc neteda ea este implantata de statii de noduri de impletire ale diferitelor impulsuri si influente si apoi selectii cu sinteze. Vibratiile sensibile ale muzicii prezente la aceste activitati psihice mai fine si mai delicate mai profunde si mai nuantate indeplinesc rolul de impulsionator activ in acelasi timp si de tranchilizator ai proceselor de sinteza netezindu-le drumul in scopul realizarii unei circulatii cursive suple in canalele pe care le transfera direct in constiinta. Se incheaga astfel un proces psihic deosebit de complex provocat dar si ajutat de muzica in care se recunosc sincretic atat determinantele transferului cat si cele ale efectului de transfer. Faptul ca muzica produce emotii estetice puternice iar prin transfer poate influenta si dinamiza toate compartimentele personalitatii umane face ca ea sa poata fi utilizata in procesul educational general ca un minunat agent cu ajutorul caruia se transmit se transfer constiintei impulsuri energii dar si sugestii privind modelarea formarea si cizelarea deci nuantarea si flexibilizarea intregului complex psihic uman. Studiul legaturilor dintre categoriile taxonomice din domeniul cognitiv si cel din domeniul afectiv conduce la conceperea unei pedagogii in spirala specifica prof. univ. dr. Marin Manolescu in cartea sa de Pedagogie. Pe inteles pe cognitiv se sprijina raspunsul afectiv. Iata de ce Daniel J. Levitin poate demonstra faptul ca procesarea muzicii este distribuita in 10 intregul creier Daniel J. Levitin Creierul nostru muzical Ed. Humanitas 2010 p. 300 . In procesul educatiei muzicale copilul isi exerseaza vointa prin sustragerea de la preocuparile ineficiente si canalizarea interesului catre o activitate didactica cu caracteristici creative. Se dezvolta gandirea logica prin realizarea raportului matematic dintre diferitele valori de note si intervale muzicale. Prin angajarea mai multor analizatori dirijati catre tehnologia muzicala pastrarea masurii a tempoului concentrarea asupra pozitiei corpului si a mainii sau a picioarelor a intonatiei vocale a executiei sub aspect ritmic se exerseaza atentia distributiva. Imaginatia este puternic antrenata in stradania de a intelege mesajul muzicii. Memoria prin exercitiul de retinere si redare fidela a structurii sonore in diferite forme si genuri este solicitata in permanenta. Afectivitatea este chemata exersata vindecata prin marea complexitate a emotiilor si sentimentelor cele estetice in