Manualul de Educație tehnologică pentru Clasa a V-a este aprobat la licitația organizată de Ministerul Educației în 2022.
Evaluarea se realizează continuu și are un caracter interactiv, atât de tip formativ, care facilitează învăţarea, cât şi formator, care vine din partea elevului și care reflectă rezultatele activităţii sale..
Pentru evaluarea competenţelor dobândite, a cunoştinţelor, abilităţilor și atitudinilor, sunt propuse metode tradiţionale (teste de evaluare) şi complementare de evaluare (proiectul, portofoliul, autoevaluarea, investigaţia, observarea sistematică a activităţii şi comportamentului elevilor, studiul de caz, harta conceptuală etc.).
Manualul cuprinde cinci unităţi de învăţare ale căror denumiri şi conţinuturi sunt răspunsuri la întrebări ce privesc viaţa şi sănătatea oamenilor.
Pentru a facilita înţelegerea conţinuturilor şi formarea competenţelor, textul este însoţit de imagini şi grafică adecvată.
Aceste activităţi sunt legate de realităţile din mediul apropiat elevului şi adecvate nivelului de înţelegere al acestuia.
Majoritatea activităţilor propuse vizează realizarea practică a unor produse care să fie utile elevilor la şcoală, acasă şi chiar comunităţii. În conceperea manualului Educație tehnologică și aplicații practice pentru Clasa a V-a s-a avut în vedere caracterul interdisciplinar şi practic-aplicativ al disciplinei, cu accent pe atitudinea responsabilă pentru o viaţă sănătoasă şi pentru păstrarea unui mediu curat.
Manualul de Educație tehnologică pentru Clasa a V-a este aprobat la licitația organizată de Ministerul Educației în 2022