Descriere YEO:
Pe YEO găsești Efectul miliardarului prin forte proprii de la John Sviokla, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Efectul miliardarului prin forte proprii - John Sviokla, Mitch Cohen din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 48 Lei
Caracteristicile produsului Efectul miliardarului prin forte proprii
- Brand: John Sviokla
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Efectul miliardarului prin forte proprii Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Efectul miliardarului prin forte proprii de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Efectul miliardarului prin forte proprii: Cum creeaza producatorii de exceptie valoare imensa / The Self-made Billionaire Effect: How Extreme Producers Create Massive Value de
John Sviokla si
Mitch Cohen este un raspuns cat se poate de complet la intrebarile: Cum au ajuns ei miliardari? si Ce calitati, abilitati si mentalitati i-au ajutat pe acesti oameni sa schimbe lumea cu afacerile lor? Este vorba mai exact despre acei miliardari care si-au creat averile
prin forte proprii gratie inteligentei, imaginatiei, intuitiei sau pur si simplu, unui al saselea simt care i-a ajutat sa vada o nevoie pe care lumea o avea, gasind totodata si solutia pentru a o satisface. Cei doi autori evidentiaza trasaturile distinctive ale acestor oameni valorosi, pentru a invata sa le recunosti si sa le atragi in compania ta, sau, de ce nu, pentru a deveni tu insuti unul dintre ei. O minunata carte de business si leadership care te va ajuta sa patrunzi in mintea miliardarilor pe cont propriu. Dincolo de continutul referitor la modalitatea
prin care niste oameni obisnuiti au devenit miliardari prin
forte proprii, care starneste curiozitatea oricarui cititor, „
Efectul miliardarului prin forte proprii” reprezinta si un instrument excelent pentru liderii si managerii din companii, pentru ca ii ajuta sa selecteze si sa valorifice mai eficient forta de munca, invatandu-i sa identifice mintile sclipitoare care pot face diferenta pentru afacerile lor.
John Sviokla este un fost absolvent al universitatii Harvard si detinatorul unui master si al unui doctorat la Harvard Business School. A fost pentru mult timp consultant pe probleme de inovatie la PricewaterhouseCoopers (PwC), unde si-a folosit experienta acumulata in decurs de 30 de ani pe probleme de: comportamentul clientilor, economie, psihologie, economie comportamentala, sociologie, strategie de afaceri, analiza de retea, masurare si leadership.
Mitch Cohen a fost vicepresedintele PricewaterhouseCoopers (PwC) - cea mai mare companie de servicii profesionale, consultanta si audit din lume – activand actualmente ca angel investor si autor. In cei 33 de ani petrecuti in cadrul PwC, dintre care 22 ca partener, a interactionat frecvent cu lideri din domeniul telecomunicatiilor si tehnologiei, ai unor companii aflate in topul Fortune 500. Este absolvent al Penn State University unde a obtinut o diploma in contabilitate si se autodefineste ca fiind un pasionat jucator de golf si un „sclav al plajei.” Selectia miliardarilor prezenti in cartea de fata s-a facut din lista „Miliardarii lumii”, intocmita de Forbes in 2012. Din ea au fost eliminati miliardarii care au mostenit averea de la parinti sau alte rude si au fost pastrati cei care activeaza in medii unde predomina pietele rezonabil de transparente si competitive. Astfel s-a ajuns la o lista de 600 de oameni din care au fost pastrati doar 120. In legatura cu acestia, cei doi autori au facut o documentare asidua care a inclus in unele cazuri si intervievarea acestora. Miliardarii alesi de
John Sviokla si
Mitch Cohen indeplinesc criteriul responsabilitatii, mare parte dintre acestia fiind semnatari ai The Giving Pledge, promitand sa doneze mai mult de jumatate din averea lor neta si o parte semnificativa dintre ei fiind activi in actiuni filantropice sau in proiecte sociale. Potrivit celor doi autori, miliardarii prin forte proprii sunt persoane care: Prezinta adesea tendinte antreprenoriale timpurii: mai mult de 50 la suta au avut o prima slujba inainte de implinirea varstei de 18 ani; aproape 30 la suta si-au lansat prima activitate antreprenoriala inainte sa implineasca 22 de ani si aproape 75 la suta inainte de 30 de ani. Retine ca, desi unii miliardari au avut o copilarie modesta, care a necesitat o intrare timpurie in campul muncii, acestia sunt in minoritate: peste 75 la suta dintre miliardarii prin forte proprii au crescut in familii cu un nivel ridicat de bunastare, din clasa de mijloc sau mai sus. Cei doi autori realizeaza profilul complet al
miliardarului, in functie de datele reiesite din cercetarile lo