Volumul contine activitati din categoria jocului ghidat, care este conceput ca o imersiune intr-un mediu ce reproduce stimuli cu care copilul se confrunta in viata cotidiana.
Capitolele 25–31 au ca scop consolidarea primelor notiuni de gramatica pentru elevi: numeralul (numerele de la 1 la 20), pronumele personal (eu, tu, el ...), verbul TO BE (la afirmativ, forma lunga), articolul nehotarat (A si AN) si prepozitiile de loc (exprimarea locatiei)..
Capitolul 24 doreste sa puna bazele initierii unei conversatii in limba engleza si se concentreaza asupra formulelor de salut.
Primele 23 de capitole sunt concepute fiecare in jurul cate unei teme de vocabular: familia, casa, corpul uman, animalele domestice, animalele de companie, fructele, obiectele scolare etc.
La sfarsitul culegerii se gaseste cheia cu raspunsurile la exercitii.
Prima parte este formata din 15 capitole si un capitol de recapitulare, iar partea a doua este formata din 16 capitole si un capitol de recapitulare.
Asocierea educatiei cu ideea de spectacol are in vedere si bucuria care trebuie sa le insoteasca pe amandoua”.
Culegerea cuprinde doua parti, corespunzatoare celor doua semestre.
Lucrarea este rezultatul muncii unui profesor dedicat si inspirat, care vede in micutii lui elevi parteneri de joaca si care a inteles cuvintele lui Solomon Marcus: „Educatia si Invatarea inseamna spectacol.
Materialele de „joaca” sunt create si aranjate de autor cu meticulozitate si maiestrie, pentru a facilita dezvoltarea abilitatii elevului de a initia jocul.
Volumul contine activitati din categoria jocului ghidat, care este conceput ca o imersiune intr-un mediu ce reproduce stimuli cu care copilul se confrunta in viata cotidiana