Cum ar arăta o Românie educată? După multe eforturi, am reușit în sfârșit să avem o nouă lege a învățământului.
RAY FLORIAN IUNIUS. dr. univ.
E încă departe de ce ne-am dori, însă mai mult decât am sperat.
Prof.
Dacă noi, adulții, ne aflăm într-o asemenea stare, ce facem cu copiii noștri? Cum îi sfătuim și cum îi pregătim pentru lumea pe care am creat-o? Cum îi ajutăm, astfel încât să poată reacționa cu succes la schimbare? În anul în care apare această carte, România are cel mai mare buget pentru educație din istorie.
Viteza transformării este enormă, iar presiunea pe care o suportăm zilnic este pe măsură. Și la noi este (încă) un nou început.
Suntem în plină schimbare climatică, societală, politică și tehnologică.
Sau poate necesitatea transformării majore a învățământului finlandez i-a determinat pe guvernanți să conceapă o nouă lege, cu tot ce a ținut de implementarea ei.
Noua lege a educației din Finlanda a fost declicul unei transformări majore.
Acum trebuie s-o implementăm.
Bună sau rea, pe placul unora sau criticată de alții, important este că o avem.
Cum ar arăta o Românie educată? După multe eforturi, am reușit în sfârșit să avem o nouă lege a învățământului