despre carte Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani.
Petrison este consultant de marketing si profesor la Universitatea Northwestern, unde preda advertising si marketing prin intermediul bazelor de date..
Lisa A.
Este autorul catorva carti (incluzand "Esentialul despre promotii") si este o figura marcanta in cadrul work-shop-urilor internationale pe tema promotiilor.
Robinson este recunoscut pe plan international ca practician de frunte in domeniul promovarii vanzarilor. si, in trecut, membru al consiliului director al Promotion Marketing Assocatiation of America.
William A.
Schultz este profesor de comunicare integrata de marketing la Universitatea Northwestern, presedinte al Agora, Inc.
despre autor Don E.
Dennis Lahey, Director Advertising and Promotion Kimberley-ClarkCel mai fascinant lucru atunci cand citesti aceasta carte e ca pe fiecare pagina gasesti cel putin doua idei prin care sa iti cresti vanzarile.
Cartea ofera "o viziune foarte echilibrata asupra rolului pe care il indeplinesc promotiile in cadrul procesului de construire a capitalului unui brand (brand equity), demonstrand o buna intelegere a utilizarilor strategice si tactice ale promotiilor si axandu-se pe impactul promotiilor asupra comportamentului consumatorilor".
Este un ghid cuprinzator al strategiilor de promotie, cu toate implicatiile acestora atat la nivel de planificare, cat si la nivel de rezultate.
despre carte Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani