Stim toti vechea poveste deoarece pare realista bogatia lumii saracirea existentelor triumful capitalului lichidarea stiintei de a trai suprasolicitarea finantelor proletarizarea si unificarea stilurilor de viata prin industrializarea gunoiului-kitsch si a produselor de unica folosinta interschimbabile fara sens capitalismul este o masina a degradarii estetice si a uratului lumii.
Gilles Lipovetsky Jean SERROY.
Determinand unui peisaj economic haotic global pe masura ce stilizeaza lumea de zi cu zi capitalismul este mai putin un capcaun care isi devoreaza proprii copii decat un Janus cu doua fete.
Acesta este capitalismul artistic care se caracterizeaza prin ponderea crescanda a pietelor sensibilitatii printr-o opera sistematica de stilizare a bunurilor si locurilor comerciale prin integrarea generalizata a artei a privirii si a afectului in universul consumatorului.
Peste tot realitatea este construita ca imagine prin integrarea unei dimensiuni estetico-emotionale care a devenit centrala in competitia dintre brand-uri.
Ele transmit emotii si sensibilitate organizeaza un univers estetic proliferant si eterogen prin eclecticismul stilurilor care se desfasoara prin prisma lor.
In industriile de consum designul moda publicitatea decoratiunile interioare cinematograful produsele spectacolelor incarcate cu seductie sunt create in masa.
Dar suntem chiar atat de siguri de asta Stilul frumusetea mobilizarea gusturilor si sensibilitatilor apar din ce in ce mai mult ca imperative strategice pentru diferite brand-uri in fiecare zi capitalismul hyper-consumului este un mod estetic de productie.
Stim toti vechea poveste deoarece pare realista bogatia lumii saracirea existentelor triumful capitalului lichidarea stiintei de a trai suprasolicitarea finantelor proletarizarea si unificarea stilurilor de viata prin industrializarea gunoiului-kitsch si a produselor de unica folosinta interschimbabile fara sens capitalismul este o masina a degradarii estetice si a uratului lumii