Estimative Intelligence in European Foreign Policymaking. Learning Lessons from an Era of Surprise, Hardback/***

Estimative Intelligence in European Foreign Policymaking. Learning Lessons from an Era of Surprise, Hardback/***

Detalii Estimative Intelligence in European Foreign

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
592.99 Lei 593.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Edinburgh University Press

Produs actualizat în urmă cu 20 zile
Descriere YEO:

Estimative Intelligence in European Foreign - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Estimative Intelligence in European Foreign de la Edinburgh University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Estimative Intelligence in European Foreign Policymaking. Learning Lessons from an Era of Surprise, Hardback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 592.99 Lei

Caracteristicile produsului Estimative Intelligence in European Foreign

  • Brand: Edinburgh University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Estimative Intelligence in European Foreign Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Estimative Intelligence in European Foreign de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
The first comparative study of estimative intelligence and strategic surprise in a European context, complementing and testing insights from previous studies centred on the United States Publisher: Edinburgh University Press Number of pages: 256 Collection: Intelligence, Surveillance and Secret Warfare Publication date: 2022 Dimensions: 162 x 241 x 28 Cover type: Hardback Editor(s): Michael S. Goodman

Estimative Intelligence in European Foreign Policymaking. Learning Lessons from an Era of Surprise, Hardback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Edinburgh University Press