Cumpara de la librex.ro

Eu ti-am luat cascavalul! Nu fi soarece in labirintul altuia! - Curtea Veche


Eu ti-am luat cascavalul! Nu fi soarece in labirintul altuia!
26.4 Lei

Disponibil

(05-07-2024)
Cumpara de la librex.ro

Produs vandut de librex.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara eu ti-am luat curtea veche de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru eu ti-am luat curtea veche

Ce-ai face dac-ai fi soarece si ai trai intr-un labirint, iar cineva ti-ar tot lua cascavalul si l-ar muta din loc in loc? Pornind de la aceasta intrebare, s-au scris doua carti extraordinare.
Este, deseori, invitat sa tina prelegeri pentru asociatii de directori precum: Young Presidents Organization, Entrepreneurs Organization si Executive Club..
Printre activitatile profesionale ale lui Deepak se numara cursuri de formare si servicii de mediere si consultanta pentru firme din toata lumea.
Deepak a obtinut multe premii pentru activitatea lui didactica, dar si pentru cea de ­cercetare.
Studiile sale au aparut in publicatii de top din domenii precum management, psihologie, politica externa si altele.
Sfera de cercetare a lui Deepak vizeaza strategii de negociere, strategii de decizie, dezvoltare de trust si solutionarea conflictelor de natura internatională si etnica.
Deepak a scris, impreuna cu Max Bazerman, Negotiation Genius: How to Overcome Obstacles and Achieve Brilliant Results at the Bargaining Table and Beyond, calificata in 2008 de Institutul International pentru Prevenirea si Rezolvarea Conflictelor drept o carte remarcabila.
Tine cursuri de negociere pentru masteranzii in afaceri, deruland, de asemenea, si o varietate intreaga de programe de formare pentru directori executivi.
O solutie pentru a iesi din labirint si a-ti redefini viata si afacerea.“ Barry Nalebuff Deepak Malhotra  este profesor la Harvard Business School.
Este o carte pe care o s-o citesti pe nerasuflate! Bill George O carte ce va stimula imaginatia «soarecilor» si a managerilor.
Ideea de a-ti lua viata in maini are un ecou puternic pentru noua generatie de lideri adevarati.
Deepak Chopra Parabola patrunzatoare a lui Deepak Malhotra contrabalanseaza nesperat de bine cartea lui Spencer Johnson, Cine mi-a luat cascavalul?.
O carte excelenta care-ti arata cum sa schimbi mediul in care traiesti si sa te bucuri de un nou inceput atat in plan personal, cat si in cel profesional.
Adica dupa ce invatam sa iesim din labirint, descoperind astfel libertatea.
Cartea lui Malhotra ne reaminteste ca putem sa ne conturam realitatile si circumstantele asa cum ne dorim, dar numai dupa ce renuntam la ideea ingrata ca nu suntem decat simpli soareci in labirintul altuia.
Constient de aceste lucruri, profesorul Deepak Malhotra de la Harvard Business School vine cu un răspuns radical diferit la intrebarea de mai sus.
Un invingator insa, indiferent in ce domeniu lucreaza, trebuie sa aiba curaj sa iasa din tipare, sa fie capabil sa-si redefineasca mediul si sa‑si impuna propriile reguli.
Mai bine pleci capul si cauti in continuare cascavalul, pana-l gasesti.
Schimbarea este inevitabila si de necontrolat, postuleaza el, asa ca e inutil sa te intrebi de ce lucrurile sunt asa cum sunt.
Cascavalul reprezinta ceea ce ne dorim, iar labirintul este locul in care cautam ceea ce ne dorim.  Primul raspuns la intrebarea de mai sus a fost dat cu mai bine de 10 ani in urma de Spencer Johnson in bestsellerul Cine mi-a luat cascavalul?.
Elementele care stau la baza lor sunt analoge: personajele sunt cativa soareci ce traiesc intr‑un labirint si umbla dupa cascaval.
Ce-ai face dac-ai fi soarece si ai trai intr-un labirint, iar cineva ti-ar tot lua cascavalul si l-ar muta din loc in loc? Pornind de la aceasta intrebare, s-au scris doua carti extraordinare


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse