Cuprins Cuvant introductiv p7 Partea a I-a FUNDAMENTE ALE EUROMARKETINGULUI p11 Cap. 14 - Noi orizonturi ale euromarketingului p220 Bibliografie selectiva p237 Cuprinsul in limbile engleza franceza si germana p245 Rezumat p251 Descriere Evidentiindu-se tot mai pregnant in ultimle decenii ca o particularizare teritoriala a marketingului in esenta a celui international euromarketingul reprezinta in fond un marketing in stil european care trateaza Comunitatea Europeana in optica si cu mijloace de actiune specifice marketingului ca o mare piata de desfacere.
Prezenta lucrare a fost realizata tocmai in contextul interesului deosebit pe care il suscita aceasta noua specializare a marketingului european in cadrul invatamantului universitar si postuniversitar al cercetarii stiintifice de profil precum si in randul oamenilor de afaceri si al specialistilor din cadrul firmelor romanesti interesate sa se implice in tranzactii cu Uniunea Europeana.
Lucrarea ilustreaza optica potrivit careia marketingul reprezinta o stiinta a luptei reusita in afaceri.. 13 - Determinante ale comunicarii promotionale pe Piata unica europeana p199 Cap. 12 - Determinante ale politicii de distributie pe Piata unica europeana p184 Cap. 11 - Determinante ale politicii de pret pe Piata unica europeana p168 Cap. 10 - Determinante ale politicii de produs pe Piata unica europeana p155 Cap. 9 - Mixul de marketing pe Piata unica europeana - probleme actuale p147 Cap. 8 - Abordari strategice de marketing pe Piata unica europeana p133 Cap. 7 - Cercetarea de marketing european p115 Partea a II-a COORDONATE ALE POLITICII DE MARKETING PE PIATA UNICA EUROPEANA p129 Cap. 6 - Cadrul legal - institutional si politic specific campului de actiune al euromarketingului p93 Cap. 5 - Concurenta componenta definitorie a regulilor de joc din cadrul Pietei unice europene p80 Cap. 4 - Consumatorul european - tinta demersului specific euromarketingului p50 Cap. 3 - Dimensiuni ale Pietei unice europene - prezent si perspective p35 Cap. 2 - Piata unica reflectare a aprofundarii integrarii in cadrul Uniunii Europene p24 Cap. 1 - Contextul aparitiei si semnificatia euromarketingului p13 Cap.
Cuprins Cuvant introductiv p7 Partea a I-a FUNDAMENTE ALE EUROMARKETINGULUI p11 Cap