Evaluare nationala 2015. de pagini: 96Anul aparitiei: 2014.
Impreuna cu cea similara pentru clasa a V-a, aceasta lucrare se doreste a fi un raspuns la intrebarea fireasca si esentiala daca vom utiliza in viata ceea ce invatam la scoala, tinand seama ca, in realitate, problemele care apar nu sunt, de regula, probleme separate de fizica, biologie, Matematica etc.
Ce am facut?- Am prezentat povesti veridice, posibile, astfel imaginate incat sa-I faca pe elev sa-si foloseasca cunostintele pentru a-si autoevalua posibilitatile, pentru a-si defini optiunile, a-si intrezari obiectivele de mai tarziu.- Am cuprins in cele doua lucrari intreaga problematica de Matematica si Stiintele naturii din clasele a V-a si a VI-a.- In aceasta lucrare, personajele, alaturi de elevul-cititor, raspund la intrebari de clasa a VI-a.- Fiind"regina tuturor stiintelor", i-am acordat matematicii importanta cuvenita si de aceea am considerat firesc ca un elev de clasa a VI-a:- stie sa gaseasca si sa rezolve o ecuatie;- stie sa manuiasca calculul cu procente;- cunoaste fractiile si calculul cu ele;- cunoaste si utilizeaza numere cu virgula, numere negative;- cunoaste notiunile de raport, proportie, raport procentual;- poate utiliza rationamente simple pe entitati geometrice.- Intreaga prezentare subscrie necesitatii: - tot ceea ce se invata are o noima.
Ce nu am facut?- Nu am prezentat o problematica fara sens si fara tinta.- Nu am coborat asteptarile pentru a le potrivi cu performantele furnizate de o parte dintre copii, cu scopul:- de a amagi elevii;- de a linisti parintii;- de a ascunde profesorilor performantele elevilor.
Asadar, stimati elevi, parinti si profesori, va punem la dispozitie doua caiete, in primul rand caiet de invatatura si de-abia in al doilea rand caiet de evaluare.
AutoriiNr.
Matematica si Stiintele naturii pentru clasa a VI-a.
Matematica si Stiintele naturii pentru clasa a VI-a (Eduard Dancila) Evaluare nationala 2015.
Evaluare nationala 2015