Avizat M.
E.
C.
Problemele au, in general, un caracter aplicativ, dar si unul ludic, iar reperele teoretice constituie o forma utila de sistematizare a aparatului conceptual necesar rezolvarii subiectelor, precum si lucrului de zi cu zi, in Clasa si acasa..
In plus, copiii si antrenorii lor au posibilitatea de a studia metodic baremele specifice noului tip de subiect, testele fiind insotite de raspunsuri si sugestii de rezolvare care le ofera un feedback necesar si imediat, astfel incat nivelul de pregatire se poate verifica prin autoevaluare.
La primele teste, elevul poate completa raspunsul in spatiul alocat, ca un exercitiu de redactare necesar in perspectiva viitoarelor evaluari, care impun un ritm de lucru si niste obiective precise.
Tinand seama de competentele vizate prin programa de examen, precum si de exigentele firesti ale studiului matematicii, am gandit o structura complexa si eficienta, lucrarea continand un memorator, 14 teme/lectii recapitulative din materia pentru examen a claselor V-VIII si 80 de teste dupa modelul subiectului de examen.
Evaluarea Nationala vine in intampinarea asteptarilor elevilor si profesorilor aflati pe traseul pregatirii Evaluarii Nationale, prin aprofundarea si consolidarea continuturilor prevazute de programa scolara si de cerintele modelului de subiect de examen. 6250/21.12.2020 Lucrarea Matematica. nr. conform O.
M.
Avizat M.
E.
C