Cumpara de la edituradph.ro

Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11 - Concepte fundamentale in pedagogie


Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11
24 Lei

Disponibil

(17-11-2024)
Cumpara de la edituradph.ro

Produs vandut de edituradph.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara evaluarea instruirii in concepte fundamentale in pedagogie de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru evaluarea instruirii in concepte fundamentale in pedagogie

Volumul 11 din colecţia Concepte Pedagogice Funda­mentale, are în vedere Evaluarea activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ.
Partea finală – Aplicații – oferă exemple semnificative din domeniul învăţământului primar, rezultate în urma analizei me­todologiei de evaluare, în contextul unor evoluţii şi experimente înregistrate în didacticele particular..
Capitolul 3 – Metodologia acţiunii de evaluare a instruirii – este construit în raport de cinci obiective specifice, angajate în: a) de­finirea metodologiei acţiunii de evaluare a instruirii procesului de învățământ, în sens larg (teorie aplicată) şi restrâns (ansamblul de strategii, metode, procedee/ tehnici şi mijloace/instrumente de evaluare); b) definirea şi analiza strategiilor de evaluare; c) definirea, clasificarea şi analiza meto­delor de evaluare; d) definirea şi analiza procedeelor/tehnicilor de evaluare; e) definirea şi analiza mijloacelor/instrumentelor de evaluare.
Capitolul 2 – Evaluarea pedagogică a activităţii de instru­ire în contextul procesului de învăţământ – este construit în raport de patru obiective specifice promovate la nivel de criterii epistemologice necesare pentru a identifica: a) funcţiile generale ale evaluării; b) structura de bază a evaluării; c) conţinuturile evaluării; d) formele evaluării – ca acţiune subordonată obiectivelor activităţii de instruire în cadrul procesului de învăţământ.
Capitolul 1 – Conceptul de evaluare pedagogică – este construit în raport de trei obiective specifice: a) definirea evaluării pedagogice la nivel de concept fundamental; b) evidenţierea tipurilor de evaluare pedagogică în raport de sfera de referinţă, delimitată la nivel general; c) analiza evaluării pedagogice la nivel de obiect de studiu.
Problematica sa, este dezvoltată pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogică; 2) Evaluarea pedagogică a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ; 3) Me­todologia acţiunii de evaluare a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ.
Volumul 11 din colecţia Concepte Pedagogice Funda­mentale, are în vedere Evaluarea activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse