Descriere YEO:
Pe YEO găsești Evaluarile nationale din perspectiva pedagogiei de la Universitara, în categoria Diverse.
Indiferent de nevoile tale, Evaluarile nationale din perspectiva pedagogiei competentelor. Impact si consecinte. Partea a II-a - Laura Butaru din categoria Diverse îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 27 Lei
Caracteristicile produsului Evaluarile nationale din perspectiva pedagogiei
- Brand: Universitara
- Categoria: Diverse
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 26-03-2025 01:59:35
Comandă Evaluarile nationale din perspectiva pedagogiei Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Evaluarile nationale din perspectiva pedagogiei de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Lucrarea se achizitioneaza impreuna cu
Partea I -
Evaluarile nationale din
perspectiva pedagogiei competentelor Impact si
consecinte. Abordari teoretico-reflexive pretul unui set fiind de 60 de lei. Acest al doilea volum intitulat
Evaluarile Nationale din
perspectiva pedagogiei competentelor-
Impact si
consecinte. Abordari metodologico-experimentale este parte integranta a unui tot a unei viziuni despre o componenta importanta a sistemului de invatamant cea a evaluarii. Necesitatea unui demers metodologico-aplicativ privind problematica evaluarii este justificata si prin faptul ca in prima parte lucrarea abordeaza nu doar aspecte generale ale evaluarii ci surprinde si specificitatea Evaluarilor Nationale. Literatura psihopedagogica romaneasca nu este suficient de generoasa limitandu-se de cele mai multe ori la analize diacronice sau comparative ale formelor de Evaluare Nationala respective ale rezultatelor scolare de la o etapa istorica la alta de la un sistem de invatamant la altul. Criticile aduse scolii romanesti avem in vedere structuri institutionale de la nivel central si local profesorii parintii alte structuri care au tangenta cu educatia la nivel preuniversitar sunt deseori determinate de evaluarile scolare si mai ales de rezultatele scolare obtinute la aceste evaluari
nationale. In aceeasi ordine de idei rezultatele obtinute de elevii romani la evaluarile internationale subliniaza necesitatea armonizarii formelor de evaluare din sistemul nostru de invatamant cu cele europene. Experimentul propus subliniaza necesitatea formarii si dezvoltarii
competentelor de evaluare la elevi dar si la cadrele didactice in vederea obtinerii unor rezultate remarcabile in cadrul examenelor
nationale. In plus o astfel de abordare din
perspectiva pedagogiei competentelor a condus la confirmarea unitatii atat de necesara dintre evaluare si celelalte activitati ale procesului instructiv-educativ predare-invatare. Se pare ca regandirea unei noi arhitecturi curriculare care sa satisfaca nevoile sociale trebuintele iniduale este din ce in ce mai profunda si generata de evaluare.