Lucrarea se achizitioneaza impreuna cu Partea I - Evaluarile nationale din perspectiva pedagogiei competentelor Impact si consecinte.
Se pare ca regandirea unei noi arhitecturi curriculare care sa satisfaca nevoile sociale trebuintele iniduale este din ce in ce mai profunda si generata de evaluare..
In plus o astfel de abordare din perspectiva pedagogiei competentelor a condus la confirmarea unitatii atat de necesara dintre evaluare si celelalte activitati ale procesului instructiv-educativ predare-invatare.
Experimentul propus subliniaza necesitatea formarii si dezvoltarii competentelor de evaluare la elevi dar si la cadrele didactice in vederea obtinerii unor rezultate remarcabile in cadrul examenelor nationale.
In aceeasi ordine de idei rezultatele obtinute de elevii romani la Evaluarile internationale subliniaza necesitatea armonizarii formelor de evaluare din sistemul nostru de invatamant cu cele europene.
Criticile aduse scolii romanesti avem in vedere structuri institutionale de la nivel central si local profesorii parintii alte structuri care au tangenta cu educatia la nivel preuniversitar sunt deseori determinate de Evaluarile scolare si mai ales de rezultatele scolare obtinute la aceste evaluari nationale.
Literatura psihopedagogica romaneasca nu este suficient de generoasa limitandu-se de cele mai multe ori la analize diacronice sau comparative ale formelor de Evaluare Nationala respective ale rezultatelor scolare de la o etapa istorica la alta de la un sistem de invatamant la altul.
Necesitatea unui demers metodologico-aplicativ privind problematica evaluarii este justificata si prin faptul ca in prima parte lucrarea abordeaza nu doar aspecte generale ale evaluarii ci surprinde si specificitatea Evaluarilor Nationale.
Abordari metodologico-experimentale este parte integranta a unui tot a unei viziuni despre o componenta importanta a sistemului de invatamant cea a evaluarii.
Acest al doilea volum intitulat Evaluarile nationale din perspectiva pedagogiei competentelor-Impact si consecinte.
Abordari teoretico-reflexive pretul unui set fiind de 60 de lei.
Lucrarea se achizitioneaza impreuna cu Partea I - Evaluarile nationale din perspectiva pedagogiei competentelor Impact si consecinte