Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa - Simona Corina Dordea

Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa - Simona Corina Dordea

Detalii Evolutia si adaptarea identitatii primelor

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
63.2 Lei 79 Lei
Categorie (vânzător)
Cultura Generala
Marca
Simona Corina Dordea

Produs actualizat în urmă cu 10 zile
Descriere YEO:

Evolutia si adaptarea identitatii primelor - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Evolutia si adaptarea identitatii primelor de la Simona Corina Dordea, în categoria Cultura Generala.

Indiferent de nevoile tale, Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa - Simona Corina Dordea din categoria Cultura Generala îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 63.2 Lei

Caracteristicile produsului Evolutia si adaptarea identitatii primelor

  • Brand: Simona Corina Dordea
  • Categoria: Cultura Generala
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 05-06-2025 16:21:01

Comandă Evolutia si adaptarea identitatii primelor Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Evolutia si adaptarea identitatii primelor de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa. De la institutii culturale conservatoare, la branduri vizionare contemporane Volumul Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa. De la institutii culturale conservatoare, la branduri vizionare contemporane reprezinta o relevanta contributie stiintifica in domeniul stiintelor comunicarii si a brandingului cultural-artistic. Aceasta lucrare constituie o analiza ampla a identitatii si strategiilor de comunicare a trei institutii culturale de referinta internationala, Opera National de Paris, Teatro alla Scala di Milano si respectiv Opera Nationala Romana din Cluj-Napoca, studiate de la inceputurile istoriilor centenare ale acestora, urmarind pasii parcursi in crearea si dezvoltarea brandurilor lor artistice, si culminand cu perioada caracterizata de o criza mondiala fara precedent, reprezentata de pandemia COVID-19 (2020-2022). Prin intermediul cercetarii calitative si cantitative aplicate, autoarea aduce un aport la cercetarea brandingului si a comunicarii stabilita prin intermediul platformelor sociale si nu numai, a unor institutii de traditie in artele spectacolului la nivel mondial. In plus, cazul particular al unei situatii de criza globale si tot ce a insemnat transformare in sfera comunicarii sub aceasta influenta, este prezentat cu minutiozitate. Lucrarea propune o metodologie de analiza cu o reala valoare stiintifica, include elemente relevante, si poate sa fie utila pentru alti cercetatori preocupati de relatiile publice din domeniul cultural si de branding. - Delia Cristina Balaban

Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa - Simona Corina Dordea - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Simona Corina Dordea