Experiential Marketing. Integrated Theory & Strategic Application, Paperback/Holly Barry

Experiential Marketing. Integrated Theory & Strategic Application, Paperback/Holly Barry

Detalii Experiential Marketing. Integrated Theory &

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
372.99 Lei 373.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
SAGE Publications Ltd

Produs actualizat în urmă cu 17 zile
Descriere YEO:

Experiential Marketing. Integrated Theory & - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Experiential Marketing. Integrated Theory & de la SAGE Publications Ltd, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Experiential Marketing. Integrated Theory & Strategic Application, Paperback/Holly Barry din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 372.99 Lei

Caracteristicile produsului Experiential Marketing. Integrated Theory &

  • Brand: SAGE Publications Ltd
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Experiential Marketing. Integrated Theory & Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Experiential Marketing. Integrated Theory & de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
An essential guide to understanding how experiential marketing forms a major part of marketing communications for brands featuring an implementation model to help students in designing their own campaigns. Publisher: SAGE Publications Ltd Author(s): Holly Barry Number of pages: 232 Publication date: 2022 Dimensions: 170 x 241 x 21 Cover type: Paperback / softback

Experiential Marketing. Integrated Theory & Strategic Application, Paperback/Holly Barry - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca SAGE Publications Ltd