In contextul unei invatari experientiale, vizate de noul curriculum pentru invatamantul prescolar, trebuie sa privim intrebarea ca pe o cale prin care putem asigura copiilor progresul in cunoastere.
In contextul unei invatari experientiale, vizate de noul curriculum pentru invatamantul prescolar, trebuie sa privim intrebarea ca pe o cale eficienta prin care putem asigura copiilor progresul in cunoastere, alaturi de noi, adultii/cadrele didactice, o cale de stimulare a interesului pentru a cauta informatia necesara si pentru a o utiliza in contexte variate, a interesului pentru rezolvarea de probleme etc., dar si o modalitate prin care noi vom reusi sa ne ridicam din platitudinea si confortul cunoasterii noastre, in care doar propriile noastre raspunsuri rasuna.
Caietul "Exploram si invatam", cu o macheta interesanta si atractiva, adaptata interesului si nevoilor copiilor prescolari, ilustreaza preocuparea autorilor pentru aceasta abordare..
De aceea, noile paradigme in domeniul educatiei ne arata ca e bine sa ii invatam si sa ii incurajam pe copii sa puna intrebari.
Este mereu gata sa ne lase sa o cucerim, dar nu uita sa ne prinda in labirintul ei adesea intortocheat.
Caietul adaptat interesului si nevoilor copiilor prescolari, ilustreaza preocuparea autorilor pentru aceasta abordare.
Intrebarea este o cunoscuta care inca se cere cunoscuta.
In contextul unei invatari experientiale, vizate de noul curriculum pentru invatamantul prescolar, trebuie sa privim intrebarea ca pe o cale prin care putem asigura copiilor progresul in cunoastere