Bazata pe cercetarile inovatoare ale psihologului Scott Barry Kaufman si pe un articol publicat de Carolyn Gregoire in Huffington Post, Facut pentru creatie explica modul in care functioneaza „mintile dezordonate” ale persoanelor extrem de creative.
ANGELA DUCKWORTH, autoarea bestsellerului Grit..
N-o ratati.
ARIANNA HUFFINGTON, autoarea volumului Succesul redefinit, bestseller New York Times O imagine vie si intima asupra mintii creative, de la unul dintre cei mai creativi psihologi pe care-i cunosc.
SUSAN CAIN, cofondatoarea Quiet Revolution si autoarea volumului Quiet, bestseller New York Times Cu notiuni stiintifice revolutionare si o intelepciune atemporala, Carolyn Gregoire si Scott Barry Kaufman aduc in prim-plan obiceiurile, practicile si tehnicile care ne pot ajuta sa scoatem la lumina cea mai profunda creativitate.
Extrem de usor de citit si plin de intelepciune, studiul realizat de Kaufman si Gregoire asupra personalitatii creative va va face sa spuneti iar si iar: „Asa sunt eu!”.
THE NEW YORK TIMES Facut pentru creatie este un manifest pentru persoanele creative.
Cititorii care cauta sfaturi pentru a-si spori nivelul de creativitate le vor gasi din plin in paginile acestei carti.
Kaufman si Gregoire au realizat o prezentare utila a unor cercetari despre creativitate care ii vor putea oferi inspiratie chiar si celui mai experimentat spirit creativ.
Cu ajutorul unor povesti despre munca si viata unor persoane precum Pablo Picasso, Frida Kahlo, Marcel Proust, David Foster Wallace, Thomas Edison, Josephine Baker, John Lennon, Michael Jackson, muzicianul Thom Yorke, campionul la sah Josh Waitzkin, designerul de jocuri video Shigeru Miyamoto si multe alte eminente creative, Facut pentru creatie ne ajuta sa intelegem mai bine inventivitatea si ne arata cum putem imbogati acest aspect esential al vietilor noastre.
Fiecare capitol exploreaza unul dintre cele zece atribute si obiceiuri ale persoanelor inventive: joaca imaginativa, pasiunea, visarea cu ochii deschisi, singuratatea, intuitia, deschiderea spre experiente noi, meditatia mindfulness, sensibilitatea, transformarea dezavantajelor in avantaje si gandirea diferita.
Kaufman si Gregoire clarifica o serie de paradoxuri – de exemplu, meditatia mindfulness si visarea cu ochii deschisi, seriozitatea si joaca, deschiderea si sensibilitatea, singuratatea si colaborarea – pentru a demonstra ca doar acceptandu-ne propriile contradictii ne putem utiliza cu adevarat cele mai profunde resurse ale creativitatii.
Bazata pe cercetarile inovatoare ale psihologului Scott Barry Kaufman si pe un articol publicat de Carolyn Gregoire in Huffington Post, Facut pentru creatie explica modul in care functioneaza „mintile dezordonate” ale persoanelor extrem de creative