Faith in the World. Post-Secular Readings of Hannah Arendt, Paperback/Rafael Zawisza

Faith in the World. Post-Secular Readings of Hannah Arendt, Paperback/Rafael Zawisza

Detalii Faith in the World. Post-Secular

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
274.99 Lei 275.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Campus Verlag

Produs actualizat în urmă cu 2 zile
Descriere YEO:

Faith in the World. Post-Secular - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Faith in the World. Post-Secular de la Campus Verlag, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Faith in the World. Post-Secular Readings of Hannah Arendt, Paperback/Rafael Zawisza din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 274.99 Lei

Caracteristicile produsului Faith in the World. Post-Secular

  • Brand: Campus Verlag
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 10-12-2024 01:49:42

Comandă Faith in the World. Post-Secular Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Faith in the World. Post-Secular de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Publisher: Campus Verlag Author(s): Rafael Zawisza Illustration(s): 6 halftones Number of pages: 251 Publication date: 2022 Dimensions: 140 x 213 x 22 Cover type: Paperback / softback Redescopera farmecul lecturii si alege-ti de pe elefant.ro carti in limba engleza scrise de autori consacrati. Iti punem la dispozitie sute de mii de carti online, de dragoste si beletristica, memorii si jurnale, carti de copii, volume motivationale si multe altele. Daca aceasta carte ti-a atras atentia, descrierea ei va fi disponibila in curand. Intre timp, pentru mai multe detalii, ne poti scrie la adresa de email: contact@elefant.ro .

Faith in the World. Post-Secular Readings of Hannah Arendt, Paperback/Rafael Zawisza - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Campus Verlag