Cumpara de la carturesti.ro

Fenomenul „animal“ | Cristian Ciocan, Amalia Trepca - Zeta Books


Fenomenul „animal“ | Cristian Ciocan, Amalia Trepca
28 Lei

Disponibil

(04-10-2024)
Cumpara de la carturesti.ro

Produs vandut de carturesti.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara fenomenul „animal“ | zeta books de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru fenomenul „animal“ | zeta books

In ce consta structura ontologica a unei fiinte animale? Animalele constituie oare lumea si obiectele intramundane in acelasi fel in care o face omul? Este oare legitim, pe de o parte, sa intelegem animalitatea pornind de la structurile fundamentale ale existentei umane, in speta de la idei precum constiinta si perceptie, eu si sine, identitate si alteritate, spatialitate si temporalitate? Putem oare sa ne ferim de antropomorfism si antropocentrism in abordarea filozofica a vietii animale? Avem oare posibilitatea de a evita punctul de vedere specific uman care articuleaza intelegerea noastra a fiintei animale? Care sunt, pe de alta parte, consecintele aduse in joc de modurile in care alteritatea animalului se lasa sau nu gandita ? In ce fel ne pune animalul in fata propriei lumi? La aceste intrebari, care au animat aproape toate directiile traditiei fenomenologice, de la Husserl, Heidegger si Merleau-Ponty la Levinas si Derrida, implicand diverse abordari, transcendentale sau ontologice, hermeneutice sau etice, descriptive si deconstructive, cauta sa raspunda si studiile care compun acest volum.
Cuprins: Cristian CIOCAN, Amalia TREPCA: Introducere: diferenta antropologica si fenomenologia animalitatiiMadalina DIACONU: Teritorialitate sau locuire: o falsa alternativa? Mutatiile diferentei antropologice din perspectiva coabitarii intre speciiCristian CIOCAN: Husserl si fenomenologia animalitatiiChristian FERENCZ-FLATZ: Animalul ca purtator al uitarii.
Ipostaze ale diferentei antropologice in gandirea lui Martin HeideggerAlexandru BEJINARIU: Fenomenul „animal“ si animalitatea fenomenuluiRemus BREAZU: Gandire, poezie si animal: critica lui Heidegger la RilkeRaluca BUJOR: Dorinta si orbire: instinctul „animal“ in comentariile lui Konrad Lorenz si Maurice Merleau-Ponty.
O improvizatie fenomenologica pornind de la Walter BenjaminAmalia TREPCA: Enigmaticul animal.
In ce consta structura ontologica a unei fiinte animale? Animalele constituie oare lumea si obiectele intramundane in acelasi fel in care o face omul? Este oare legitim, pe de o parte, sa intelegem animalitatea pornind de la structurile fundamentale ale existentei umane, in speta de la idei precum constiinta si perceptie, eu si sine, identitate si alteritate, spatialitate si temporalitate? Putem oare sa ne ferim de antropomorfism si antropocentrism in abordarea filozofica a vietii animale? Avem oare posibilitatea de a evita punctul de vedere specific uman care articuleaza intelegerea noastra a fiintei animale? Care sunt, pe de alta parte, consecintele aduse in joc de modurile in care alteritatea animalului se lasa sau nu gandita ? In ce fel ne pune animalul in fata propriei lumi? La aceste intrebari, care au animat aproape toate directiile traditiei fenomenologice, de la Husserl, Heidegger si Merleau-Ponty la Levinas si Derrida, implicand diverse abordari, transcendentale sau ontologice, hermeneutice sau etice, descriptive si deconstructive, cauta sa raspunda si studiile care compun acest volum.
Cuprins: Cristian CIOCAN, Amalia TREPCA: Introducere: diferenta antropologica si fenomenologia animalitatiiMadalina DIACONU: Teritorialitate sau locuire: o falsa alternativa? Mutatiile diferentei antropologice din perspectiva coabitarii intre speciiCristian CIOCAN: Husserl si fenomenologia animalitatiiChristian FERENCZ-FLATZ: Animalul ca purtator al uitarii


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse