Fighting for Britain?. Negotiating Identities in Britain During the Second World War, Paperback/***

Fighting for Britain?. Negotiating Identities in Britain During the Second World War, Paperback/***

Detalii Fighting for Britain?. Negotiating Identities

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
355.99 Lei 392 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften

Produs actualizat în urmă cu 4 ani
Descriere YEO:

Fighting for Britain?. Negotiating Identities - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Fighting for Britain?. Negotiating Identities de la Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Fighting for Britain?. Negotiating Identities in Britain During the Second World War, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 355.99 Lei

Caracteristicile produsului Fighting for Britain?. Negotiating Identities

  • Brand: Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 16-09-2020 22:35:51

Comandă Fighting for Britain?. Negotiating Identities Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Fighting for Britain?. Negotiating Identities de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This edited collection focuses on the negotiation of national, geographic and cultural identities during the Second World War among the constituent countries of the United Kingdom. Adopting a four nations approach, it contributes to understanding of how pluralistic identities within Britain informed the functioning of Britishness during the war.

Fighting for Britain?. Negotiating Identities in Britain During the Second World War, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften