În 1946 Doamna Estée Lauder își dezvoltă propria linie de înfrumusețare începând cu patru produse, inclusiv o cremă de piele universală pe care o vinde în saloanele de înfrumusețare din Manhattan, oferind demonstrații și testări gratuite.
Ea creează Night Repair, un ser care accelerează proceul de reparare naturală a celulelor deteriorate, peste noapte, pentru a reduce semnele îmbătrânirii.. În 1982 Doamna Estée Lauder află că noaptea este cel mai bun moment pentru a repara pielea.
Modelul va reprezenta marca pentru următorii 15 ani în campaniile de publicitate de lux. În 1970 Karen Graham este angajată pentru a reflecta femeia ideală Estée Lauder: elegantă, de succes, senzuală și inteligentă. În 1963 este lansat Aramis - parfumul recunoscut și rafinat, precum și ambalajul rămân atemporale.
Această cremă fură inima redactorului-șef al Harper’s Bazaar, care sigilează succesul său.
Primul produs important al companiei este Estoderme Youth-Dew Cream. În 1946 Doamna Estée Lauder își dezvoltă propria linie de înfrumusețare începând cu patru produse, inclusiv o cremă de piele universală pe care o vinde în saloanele de înfrumusețare din Manhattan, oferind demonstrații și testări gratuite