Beneficii: Purtarea indelungata, 24 ore
Ofera protectie in spectru larg UVA/UVB SPF 15
Rafineaza pielea
Ofera confort si control al sebumului intreaga zi
Rezistent la transpiratie si la umiditate
Pentru toate tipurile de piele.
Acestea continua sa creasca influenta si relevanta brandului in randul fanilor existenti dar si a clientilor noi, in timp ce makeup artistii nostri din backstage-ul a peste 200 de show-uri din intreaga lume, lucrand cu branduri ca Prabal Gurung sau Viviene Westwood, mentin statutul de invidiat al MAC ca trendsetter in industria frumusetii..
Colaborarile cu nume iubite din cultura pop, arta si moda au inclus nume ca Rihanna, Lorde, Proenza Schouler, The Rocky Horror Picture Show si Brooke Shields.
Continua sa creeze noi categorii, produse si peste 50 de colectii anual, toate continuand sa se ridice la asteptarile atat ale clientilor de zi cu zi, cat si ale makeup artistilor profesionisti.
Membra a grupului Estee Lauder din 1994, MAC se afla azi in peste 90 de tari din jurul lumii.
Pana astazi, campania VIVA GLAM a strans peste 340 de milioane de dolari in lupta sa cu HIV/SIDA, avandu-i ca ambasadori pe vedete ca Lady Gaga, Pamela Anderson si Nicky Minaj.
In 1994, pe masura ce virusul HIV si SIDA erau tot mai raspandite in lume, MAC a ales ca beneficiari pentru focusul lor caritabil organizatii care luptau impotriva HIV/SIDA, iar Fondul MAC AIDS a fost creat.
O companie ce pretuieste individualitatea si exprimarea libera inainte de orice, MAC a adus in magazinele sale elegante o influenta teatrala si drag.
Imaginea brandului era, in plus, invaluita intr-o aura scandaloasa.
In loc sa se foloseasca de tehnici promotionale traditionale, MAC se baza pe intergitatea liniei de produse atent create.
In culise, MAC avea o abordare total diferita.
Compania a surprins industria frumusetii prin oferta sa vasta de produse care imbinau perfect stilul elegant cu cel de strada.
Una din cele mai populare alegerei era un ruj rosu mat, care a devenit si mai in voga dupa ce Madonna l-a purtat intr-un editorial, urmand ca aceeasi vedeta sa fie vazuta purtand un tricou MAC.
Pentru prima data in istoria industriei, cei care serveau in magazin erau makeup artisti.
In timp ce alte branduri de top ale vremii erau predominant focusate pe produse de ingrijire a pielii, MAC a ales sa se identifice ca o autoritate in culoare.
Abordarea lor era chic-utilitara, produsele de makeup fiind ambalate in borcanase negre, nu in ambalaje clasice.
In timp, popularitatea lor a crescut, iar duo-ul a decis sa lanseze MAC in Martie, 1984, intr-un centru comercial din Toronto.
Curand, stilistii si editorii de moda au devenit si ei interesati.
La inceput, au creat produsele in bucataria lor si le-au vandut direct din salon colegilor din bransa, makeup artistilor, modelelor, fotografilor.
Frank Toscan, makeup artist si fotograf, impreuna cu Frank Angelo, proprietarul unui salon, au devenit frustrati de lipsa de produse de makeup care ar putea fi folosite pentru fotografie, asa ca au decis sa isi creeze propriile produse.
Make-up Art Cosmetics a luat nastere in Toronto, Canada.
Azi, MAC inseamna atat de multe lucruri pentru milioanele de fani din fiecare colt al planetei, insa un fenomen global trebuie sa inceapa de undeva.
Un brand profesional de makeup care dicteaza tendintele in backstage la saptamanile modei din jurul lumii.
Descriere brand: Toate varstele, toate rasele, toate genurile...
Uniformizeaza cu degetele, buretele sau pensula.
Mod de utilizare: Aplica pe piele folosind un burete sau o pensula pentru Fond de ten.
Ingrediente: Fara ulei
Testat dermatologic
Non-comedogenic.
Beneficii: Purtarea indelungata, 24 ore
Ofera protectie in spectru larg UVA/UVB SPF 15
Rafineaza pielea
Ofera confort si control al sebumului intreaga zi
Rezistent la transpiratie si la umiditate
Pentru toate tipurile de piele