Cumpara de la libris.ro

Frumoasele adormite - Mara-Georgia Lixandru - Mara-Georgia Lixandru


Frumoasele adormite - Mara-Georgia Lixandru
39 Lei

Disponibil

(09-10-2024)
Cumpara de la libris.ro

Produs vandut de libris.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara frumoasele adormite - mara-georgia lixandru de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru frumoasele adormite - mara-georgia lixandru

Frumoasele adormite: Revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime - in mediul online Aceasta carte, dedicata formelor de comunicare de marketing specifice in social media, ajuta cititorul sa inteleaga importanta pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (si, implicit, competentele specialistilor in comunicarea de marketing) in construirea unui mod de prezentare care sa permita orientarea deciziilor de cumparare (sau macar a simpatiilor) si, pe de alta parte, reactiile publicurilor-tinta, exprimate prin decizii de cumparare, comentarii, simple "like-uri" si traficul intens. - Delia Balaban.
Autoarea reuseste sa surprinda rezultatul procesului de revitalizare a brandurilor si propune o metodologie de analiza cu o reala valoare stiintifica si aplicabilitate practica.
La noi, avand in vedere trecerea de la sistemul economic si politic comunist la cel capitalist, revitalizarea brandurilor capata cu totul alte conotatii care sunt interesant de cercetat.
Aceasta revitalizare este des utilizata in practica publicitara in economiile de piata cu traditie. - Mihai Coman Acest volum prezinta conceptul de revitalizare a brandului, de reactivare a ceea ce autoarea numeste, facand trimitere la literatura de specialitate, "brandurile de tip frumuseti adormite (Dion si Mazzalovo, 2016)".
Organizata in mod ramificat, cu multiple excursuri in bibliografia de specialitate, bazata pe o documentare solida, lucrarea de fata se impune ca o contributie incitanta la defrisarea campului tematic si conceptual al analizelor consacrate relatiei dintre brand si re-inventarea traditiilor, cu aplicare asupra "brandurilor revitalizate".
Contributia cercetarii de fata este dubla: pe de o parte, ea deschide o poarta spre informarea celor care nu sunt la curent cu aceste perspective stiintifice si, pe de alta parte, ea valideaza eficacitatea euristica a grilei de analiza.
Lucrarea clarifica, simultan, doua aspecte: identificarea componentelor brandurilor in mediul online si posibilitatea analizarii caracteristicilor identitatii online a "brandurilor revitalizate".
Frumoasele adormite: Revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime - in mediul online Aceasta carte, dedicata formelor de comunicare de marketing specifice in social media, ajuta cititorul sa inteleaga importanta pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (si, implicit, competentele specialistilor in comunicarea de marketing) in construirea unui mod de prezentare care sa permita orientarea deciziilor de cumparare (sau macar a simpatiilor) si, pe de alta parte, reactiile publicurilor-tinta, exprimate prin decizii de cumparare, comentarii, simple "like-uri" si traficul intens


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse