Cumpara de la elefant.ro

Gandirea de tip cutie neagra. Cum ia nastere inovatia din esecuri/Matthew Syed - Publica


Gandirea de tip cutie neagra. Cum ia nastere inovatia din esecuri/Matthew Syed
41.65 Lei

Disponibil

(08-11-2024)
Cumpara de la elefant.ro

Produs vandut de elefant.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara gandirea de tip publica de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru gandirea de tip publica

Care este legatura dintre echipa Mercedes de Formula 1 si Google? Care este conexiunea dintre TeamSky a lui David Brailsford si industria aviatica? Ce au in comun inventatorul Dyson si jucatorul de baschet Michael Jordan? Toate au in comun Gandirea de tip „cutie neagra“.
Prima sa carte, Bounce: The Myth of Talent and Power of Practice, a fost in topul William Hill Sports Book of the Year si a devenit bestseller in Marea Britanie..
A fost de trei ori campionul Commonwealth si a reprezentat de doua ori Anglia la Jocurile Olimpice.
Dupa absolvirea Universitatii Oxford si castigarea premiului First in Politics, Philosophy and Economics, Syed a devenit campionul Marii Britanii la tenis de masa, titlu pe care si l-a aparat aproape zece ani.
Este invitat in emisiunea de actualitati a BBC Newsnight si apare cu regularitate pe CNN International si World Service TV. – Daniel Pink, autor al Drive si A vinde e omeneste Matthew Syed scrie editoriale si articole de specialitate pentru revista The Times.
Plina de povesti bine spuse si concluzii stiintifice strategic plasate, Gandirea de tip cutie neagra va schimba pentru totdeauna modul in care gandim despre greseala.
Esecul nu ar trebui sa fie o rusine sau o stigmatizare, ci ar trebui privit drept provocator si revelator. – Howard Jacobson, castigator al Premiului The Man Booker  Matthew Syed demonstreaza ca schimbarea atitudinii fata de esec poate revolutiona modul in care privim succesul.
O carte care ne provoaca sa facem lucrurile mai bine.
Returul sperantei, returul experientei – nu doar determinarea unui sportiv de a gasi succesul prin lectiile esecului, dar si hotararea unui umanitarist.
Returul este si subiectul acestei carti cu o acoperire extraordinar de mare.
Nimic nu trecea de el. – James Dyson, designer, inventator si antreprenor  Returul era punctul forte al lui Matthew Syed pe vremea cand era jucatorul de tenis de masa numarul unu al Marii Britanii.
Aceasta carte stralucita ne demonstreaza ca inventia adevarata consta in intelegerea si depasirea acestor esecuri, pe care trebuie sa invatam sa le acceptam si sa le primim cu bratele deschise.
Ne dezvaluie si pericolele ce ne pandesc daca nu invatam din greseli – sute de mii de pacienti mor din erori medicale evitabile, din cauza lipsei gandirii de tip cutie neagra.  Reusitele creative au la baza mai multe esecuri.
Cati dintre noi pot spune, cu mana pe inima, ca au o relatie atat de sanatoasa cu esecul?  Invatarea din greseli are statut de cliseu, dar aceasta carte ne dezvaluie povestea uimitoare din spatele celei mai puternice metode de invatare a omenirii, precum si arsenalul de tehnici folosite de unele dintre cele mai inovatoare organizatii.
Mai degraba decat sa isi nege greselile, sa dea vina pe altii sau sa isi acopere urmele, aceste institutii sau indivizi analizeaza greselile ca parte a strategiei lor de a avea succes.
Fie ca e vorba de dezvoltarea unui produs nou, de perfectionarea unei abilitati de baza sau de luarea unei decizii critice, ganditorii de tip cutie neagra nu se tem sa-si infrunte greselile, ci vad esecurile ca pe un mod foarte bun de a invata.
Care este legatura dintre echipa Mercedes de Formula 1 si Google? Care este conexiunea dintre TeamSky a lui David Brailsford si industria aviatica? Ce au in comun inventatorul Dyson si jucatorul de baschet Michael Jordan? Toate au in comun Gandirea de tip „cutie neagra“


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse