O perspectiva psihologica si educationalaGindul de a scrie aceasta carte despre Generatia Z, pe care noi am botezat‑o hic et nunc, a aparut in urma cu citiva ani, dintr‑o nevoie resimtita acut, asemenea multor altora, de a cunoaste, a intelege specificul unei cohorte nascute, crescute si educate intr‑o lume globalizata, interconectata digital.
Cum gindeste? Cum memoreaza, stocheaza si actualizeaza informatia? Cit de inteligenta este din punct de vedere emotional? Ce nivel al stimei de sine manifesta? Cum se raporteaza la scoala si familie? Cit de religioasa este? Cu ce vulnerabilitati se confrunta? Am incercat in aceasta lucrare, pe de o parte, sa intelegem, sa descriem si sa explicam caracteristicile psiho-educationale ale acestei generatii, iar pe de alta parte, sa propunem strategii de optimizare a relatiilor cu familia, cu scoala, cu comunitatea in ansamblul ei..
Acesta este un motiv in plus pentru a descifra profilul ei psihologic.
Se estimeaza ca aceasta generatie, careia i s‑au dat peste 25 de denumiri, va reprezenta, impreuna cu Generatia Y, aproximativ 70‑80% din totalul fortei de munca pina in 2025.
O perspectiva psihologica si educationalaGindul de a scrie aceasta carte despre Generatia Z, pe care noi am botezat‑o hic et nunc, a aparut in urma cu citiva ani, dintr‑o nevoie resimtita acut, asemenea multor altora, de a cunoaste, a intelege specificul unei cohorte nascute, crescute si educate intr‑o lume globalizata, interconectata digital