Modern actual perfect adaptat invatarii centrate pe elev prin formarea si dezvoltarea de competente manualul de geografie pentru Clasa a 8-a ii propune elevului un nou model didactic invatarea prin observare explorare analiza si interpretare.
Pornind de la cunostintele dobandite in anii anteriori de studiu la Geografie dar si la alte discipline precum Istorie Matematica Fizica Biologie sau Stiinte ale naturii fiecare lectie debuteaza cu o secventa de actualizare plasata in sta nga paginii pe coloana laterala si marcata cu titlul Stiu prin care se discuta se actualizeaza si se valorifica notiuni deja cunoscute demersul este necesar pentru stimularea interesului elevilor in vederea abordarii noilor continuturi. in acest fel i se ofera elevului sansa de a conecta experienta personala imediata din orizontul apropiat si local cu mecanismele generale ale realitatii geografice nationale si globale.
Pentru a facilita observarea si citirea optima a hartilor toate reprezentarile cartografice importante sunt valorificate ca activitati multimedia de invatare statice sau animate in manualul digital putand fi vizualizate pe videoproiector dispozitive HD sau table inteligente..
Integrand tehnici si mijloace moderne de predare-invatare-evaluare manualul ofera posibilitatea asimilarii cunostintelor atat in maniera clasica prin intermediul auxiliarelor de tip harta atlas sau caiet cat si prin intermediul mijloacelor multimedia actuale in pas cu tehnologia digitala prin trimiteri catre pagini web unde pot fi intelese diferite tipuri de fenomene si realitati geografice romanesti actuale.in abordarea temelor de geografie a Romaniei fie ca este vorba despre cadrul natural despre aspecte ale geografiei umane sau despre starea actuala a mediului lucrarea prezinta pentru fiecare tema legatura acestora cu realitatea cotidiana si acolo unde este cazul prezinta contributiile romanesti la cunoasterea regiunii sau fenomenului respectiv.
Modern actual perfect adaptat invatarii centrate pe elev prin formarea si dezvoltarea de competente manualul de geografie pentru Clasa a 8-a ii propune elevului un nou model didactic invatarea prin observare explorare analiza si interpretare.
Pornind de la cunostintele dobandite in anii anteriori de studiu la Geografie dar si la alte discipline precum Istorie Matematica Fizica Biologie sau Stiinte ale naturii fiecare lectie debuteaza cu o secventa de actualizare plasata in sta nga paginii pe coloana laterala si marcata cu titlul Stiu prin care se discuta se actualizeaza si se valorifica notiuni deja cunoscute demersul este necesar pentru stimularea interesului elevilor in vederea abordarii noilor continuturi