Ghid esential de promovare - Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru

Ghid esential de promovare - Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru

Detalii Ghid esential de promovare -

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
34.3 Lei 49 Lei
Categorie (vânzător)
Afaceri Economie
Marca
Alexandra Zbuchea

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Ghid esential de promovare - - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Ghid esential de promovare - de la Alexandra Zbuchea, în categoria Afaceri Economie.

Indiferent de nevoile tale, Ghid esential de promovare - Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 34.3 Lei

Caracteristicile produsului Ghid esential de promovare -

  • Brand: Alexandra Zbuchea
  • Categoria: Afaceri Economie
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Ghid esential de promovare - Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Ghid esential de promovare - de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Lucrarea de fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea, desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu, nu se opreste la notiunile de baza. Ghidul esential de promovare este gandit ca un instrument util pentru cei interesati de activitatea promotionala din motive profesionale (in special este utila pentru studenti si masteranzi in domenii economice, pentru noii angajati in departamente de marketing, promovare, relatii publice, in agentii de publicitate, precum si persoanelor care si-au deschis propria afacere). Desi se bazeaza pe studierea literaturii de specialitate, stilul este accesibil. Deoarece profesionistii in sfera marketingului si a promovarii utilizeaza cu precadere conceptele specifice in limba engleza, precum si datorita faptului ca traducerea unora dintre aceste notiuni in limba romana este uneori controversata, in lucrarea noastra utilizam cu precadere termenii in engleza conform uzantelor din industrie, dar incercam sa delimitam si aria semantica a echivalentelor in romana. Structura lucrarii nu este una academica. Se urmareste intelegerea conceptelor de imagine si promovare, oferirea instrumentele necesare dezvoltarii unor campanii de promovare adecvate si se ofera solutii legate de provocarile din sfera promovarii cu care se confrunta diverse tipuri de organizatii: de la cele mici si locale la societati transnationale. Lucrarea are o structura care imbina armonios conceptele teoretice, ultimele discutii in domeniu si exemplele practice. Autori: Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan.

Ghid esential de promovare - Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Alexandra Zbuchea