Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs.
Manual esential pentru un management de produs fara probleme intr-o lume de afaceri fluida si care nu poate fi previzionata Ghidul managerului de produs va asigura cunostintele de care aveti nevoie pentru - Realizarea analizei de piata si a clientului- Proiectarea strategiilor de brand- Stabilirea si implementarea preturilor- Orientarea catre pietele actuale si piete noi- Dezvoltarea lansarea si evaluarea noilor produse- Gestionarea produselor existente si mature- Crearea si gestionarea cerintelor clientilor- Lucrul efectiv cu departamentele de vanzari operationale si de cercetare.
Interviuri privind aspecte ale managementului de produs cu consultanti specializati si manageri de produs cu rezultate deosebite va furnizeaza strategii dinamice si verificate pentru rezolvarea potentialelor probleme din marketing productie diferite tipuri de comunicare culturala si multe altele.
Rezumate de afaceri concise va prezinta studii de caz privind companiile de varf care se confrunta si fac fata provocarilor managementului de produs de astazi.
Liste de verificare practice va ajuta sa evaluati progresul in fiecare etapa.
Grafice clare si usor de citit va prezinta modul in care puteti gestiona fiecare pas important de la conceptie la finalizare.
Ghidul managerului de produs furnizeaza un cadru clar si direct pe care il puteti folosi pentru a crea si livra clientilor companiei dumneavoastra produse si servicii de calitate superioara asigurand in acelasi timp valoare pe termen lung pentru companie.
Cuprinzand linii orientative actualizate si aspecte privind abilitatea de a intui natura interioara a lucrurilor de care aveti nevoie pentru a deveni un manager de produs valoros aceasta editie revizuita cuprinde Toate informatiile noi referitoare la strategia managementului de produs privind brand-ul si managementul global al brand-uluiLinii de orientare extinse si aspecte intuitive pentru a obtine o performanta ridicata din partea echipelor si membrilor acestoraRezumate de afaceri referitoare la studii de caz pentru companiile de varf Intr-un mediu caracterizat prin cresterea complexitatii produsului competitie intensa la nivel international si accelerarea cerintelor clientilor managerii de produs trebuie sa inteleaga diferenta intre succesul unui produs si esecul acestuia.
Ghidul managerului de produs prezinta modul in care puteti dezvolta si integra cu succes aspectele-cheie ale managementului de produs - cunostinte despre produs si piata aptitudini financiare si strategice abilitate interpersonala si multe altele - pentru a va imbunatati eficienta si a demonstra ca va aduceti in mod vital contributia la profitabilitatea pe termen lung a companiei.
Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs