Go-Giver a inceput ca o carte, dar s-a transformat, in timp, intr-o miscare.
Autorii spun ca succesul este un rezultat al unor obiceiuri specifice de actiune: crearea valorii, influentarea vietilor oamenilor, punerea pe primul loc a intereselor oamenilor, autenticitatea si smerenia de a ramane deschis spre a primi.
A fi go-Giver inseamna ca ar trebui sa va ganditi sa va oferiti gratis produsele sau serviciile? Desi a da ceva gratuit pentru a incepe sau a construi o relatie cu clientul poate fi o strategie minunata de marketing, asta nu inseamna sa fiti go-giver.
Cele cinci legi ale succesului stratosferic sunt:Legea valorii
Legea compensatiei
Legea influentei
Legea autenticitatii
Legea receptivitatii..
Exista numerosi oameni care sunt draguti, dar au dificultati financiare.
A fi o persoana draguta, sincer amabila este minunat in sine si ajuta la construirea relatiilor puternice, dar nu va face din dumneavoastra in mod necesar un om de succes.
Nu este, totusi, vorba despre a fi dragut.
Cei doi autori au primit nenumarate scrisori din partea oamenilor.
Cartea audio pe care ACT si Politon o propune reprezinta o poveste minunata despre daruire.
De la cluburi de carte la consilii executive, de la firme de avocatura la grupuri de rugaciune, de la conglomerate energetice la sanatorii particulare, de la manageri de pizzerii la profesori universitari, au folosit cartea si au declarat ca „a functionat”.
Go-Giver a inceput ca o carte, dar s-a transformat, in timp, intr-o miscare