Noua anvelopă performantă care oferă o distanț ă de frânare redusă pe umed ș i uscat ca să fii în control ș i să te bucuri de călătorie
Cu Tehnologia Active Braking contactul cu suprafaț a de rulare ș i aderenț a cresc în timpul frânării.
O parte din rezultatele testului sunt specificate mai sus in numarul de raport 713066268.
** Rezultatele pentru rezistenta de rulare: Continental Sport Contact 5 – 101.6 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3-100 media competitorilor principali- 89.1.
Testate de TUV SUD Product Service in Sept-Oct 2015 in urma solicitarii primite de la Goodyear Dunlop.
Acesta oferă o aderenț ă crescută pentru frânare ș i manevrabilitate îmbunătăț ite pe drumuri umede ș i uscate.
Noua Tehnologie cu Construcț ie Ramforsată oferă prin construcț ia uș oară îmbunătăț irea manevrabilităț ii, performanț ă în curbe, îmbunătăț irea kilometrajului ș i eficienț a consumului de combustibil.
Cauciucul Eagle F1 Asymmetric 3 comparat cu cauciucurile competitorilor
2.6 metri = distanta de franare pe carosabilul umed este mai scurta cu 9%*
1.3 metri = distanta de franare pe carosabilul uscat este mai scurta cu 4%*
manevrabilitate mai mare cu 4% pe suprafete umede*
rezistenta la rulare este mai mica cu 10.9% decat media obtinuta de 3 alti competitori celebri astfel, acest cauciuc are a doua cea mai mica rezistenta la rulare dintre toate cauciucurile testate**
* In comparatie cu performanta media a ultimelor 3 modele de la competitorii principali in segmentul UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5).
Creș terea suprafeț ei de contact cu ș oseaua înseamnă o distanț ă scurtă de frânare pe drumuri umede ș i uscate.
Noul compus Grip Booster utilizat în compoziț ia anvelopei Eagle F1 Asymmetric 3 este o răș ină vâscoasă cu efect în creș terea aderenț ei cu suprafaț a de contact.
Noua anvelopă performantă care oferă o distanț ă de frânare redusă pe umed ș i uscat ca să fii în control ș i să te bucuri de călătorie
Cu Tehnologia Active Braking contactul cu suprafaț a de rulare ș i aderenț a cresc în timpul frânării