Datorita compusului si caracteristicile unice de constructie, aceasta anvelopa asigura o aderenta foarte buna pe carosabil umed. raport 76249743 3 În comparaţie cu distanţa medie de frânare a patru companii concurente de top (frânarea pe carosabil uscat între 100 – 0 km/h) 4 În comparaţie cu predecesoarea, Goodyear EfficientGrip..
Dimensiunea anvelopei: 205/55 R16 91V autovehicul de test: VW Golf locaţiile testului: Mireval (FR), Papenburg (D) şi Garching (D) nr.
Testată de TÜV SÜD Automotive în Septembrie 2012, la comanda Goodyear Dunlop. 2 În comparaţie cu distanţa medie de frânare a patru companii concurente de top (frânarea pe suprafeţe foarte ude, cu μ înalt, la 80 – 20 km/h). 1222/2009, dar evaluarea poate varia pentru anumite dimensiuni. 1* Clasa A pentru aderenţa pe carosabil ud se acordă majorităţii dimensiunilor de anvelope conform Reglementării (CE) nr.
Tehnologia WearControl asigură un echilibru optim între aderenţa pe carosabil ud şi rezistenţa redusă la rulare pe durata de viaţă a anvelopei.
Frânare îmbunătăţită pe carosabil ud şi rezistenţă mai redusă la rulare.
Tehnologia ActiveBraking sporeşte contactul dintre anvelopă şi suprafaţa drumului, pentru distanţe mai scurte de frânare – cu până la doi metri mai scurte (8%) pe drumuri ude2 şi 3% mai scurte pe carosabil uscat3.
Distanţe mai scurte de frânare, pentru un şofat fiabil.
Rezistenţa la rulare este redusă cu 18%4 ceea ce înseamnă economie de combustibil îmbunătăţită şi costuri reduse pentru şofat.
Utilizăm tehnologia FuelSaving pentru a crea un nou compus de bază, care reduce disiparea energiei anvelopei.
Consum mai redus de combustibil.
Clasa A1 pentru aderenţă performantă pe carosabilul ud, clasificarea maximă acordată conform reglementărilor UE.
Aderenţă clasa A pe carosabil ud.
Tehnologia 3D-Block-Active asigura distante scurte de franare pe uscat.
Datorita compusului si caracteristicile unice de constructie, aceasta anvelopa asigura o aderenta foarte buna pe carosabil umed