„In sfarsit, o cristalizare si o explicatie a Growth hack-ing-ului in termeni usor de inteles precum si strategii si tactici de aplicare mai bune si reale.” - Alex Korchinski, Growth hacker la Scribd„Ryan capteaza puterea mentalitatii de Growth hacker si o face accesibila celor care lucreaza in marketing, la companii de toate felurile si marimile.
A avut pentru multi ani functia de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google..
Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina.
Autor al bestsellerului international Crede-ma, te mint!, Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor.
In locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – Growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing.
Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise.
Daca nu observati o crestere a rezultatelor dupa lectura acestei carti, ceva nu este in regula cu produsul vostru.” - Sean Ellis, fost Growth hacker la Dropbox si fondator al QualarooNoua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. „In sfarsit, o cristalizare si o explicatie a Growth hack-ing-ului in termeni usor de inteles precum si strategii si tactici de aplicare mai bune si reale.” - Alex Korchinski, Growth hacker la Scribd„Ryan capteaza puterea mentalitatii de Growth hacker si o face accesibila celor care lucreaza in marketing, la companii de toate felurile si marimile