Descriere YEO:
Pe YEO găsești Growth hacker in marketing | de la Ryan Holiday, în categoria Carte.
Indiferent de nevoile tale, Growth hacker in marketing | Ryan Holiday din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului Growth hacker in marketing |
- Departament: gaming-carti-birotica
- Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.
Preț: 37 Lei
Caracteristicile produsului Growth hacker in marketing |
- Brand: Ryan Holiday
- Categoria: Carte
- Magazin: carturesti.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Growth hacker in marketing | Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Growth hacker in marketing | de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
„In sfarsit, o cristalizare si o explicatie a growth hack-ing-ului in termeni usor de inteles precum si strategii si tactici de aplicare mai bune si reale.” - Alex Korchinski,
Growth Hacker la Scribd„
Ryan capteaza puterea mentalitatii de growth
hacker si o face accesibila celor care lucreaza in
marketing, la companii de toate felurile si marimile. Daca nu observati o crestere a rezultatelor dupa lectura acestei carti, ceva nu este in regula cu produsul vostru.” - Sean Ellis, fost
Growth Hacker la Dropbox si fondator al QualarooNoua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. In locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru
marketing. Autor al bestsellerului international Crede-ma, te mint!,
Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor. Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut pentru multi ani functia de director de
marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google.