Hai la gradi! 3-4 ani.
Dezvoltarea capacitatii de a interactiona cu alti copii, cu adultii si cu mediul pentru a dobandi cunostinte, deprinderi, atitudini si conduite noi
Incurajarea explorarilor, exercitiilor, incercarilor si experimentarilor, ca experiente autonome de invatare
Descoperirea, de catre fiecare copil, a propriei identitati, a autonomiei si dezvoltarea unei imagini de sine pozitive
Sprijinirea copilului in achizitionarea de cunostinte, capacitati, deprinderi si atitudini necesare la intrarea in scoala si pe tot parcursul vietii..
Limba si comunicare-om si societate, Madalina Radu, Ioana Andreea Ciocalteu, Paula Beatrice Scheopu, Mihaela Macelaru, Maria Ricu Prin unitatile tematice si activitatile propuse, seria de lucrari destinate invatamantului prescolar, denumita generic Hai la gradi!, vizeaza o serie de aspecte, care se constituie in premise ale competentelor-cheie formate, dezvoltate si diversificate pe traseul scolarizarii ulterioare: Dezvoltarea libera, integrala si armonioasa a personalitatii copilului, in functie de ritmul propriu si de trebuintele sale, sprijinind formarea autonoma si creativa a acestuia.
Hai la gradi! 3-4 ani