Hegel\'s Ontology of Power. The Structure of Social Domination in Capitalism, New ed, Paperback/Arash Abazari

Hegel\'s Ontology of Power. The Structure of Social Domination in Capitalism, New ed, Paperback/Arash Abazari

Detalii Hegel\'s Ontology of Power. The

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
230.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 8 ore
Descriere YEO:

Hegel\'s Ontology of Power. The - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Hegel\'s Ontology of Power. The de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Hegel\'s Ontology of Power. The Structure of Social Domination in Capitalism, New ed, Paperback/Arash Abazari din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 230.99 Lei

Caracteristicile produsului Hegel\'s Ontology of Power. The

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 01-09-2025 02:01:11

Comandă Hegel\'s Ontology of Power. The Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Hegel\'s Ontology of Power. The de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Mobilizing ideas from Marx and Adorno, this book develops a genuinely critical theory of capitalism based on Hegel\'s Science of Logic. It will appeal to a wide audience: those interested in Hegel, or Marx, or critical theory, and more generally anyone who wants to understand capitalism. Publisher: Cambridge University Press Author(s): Arash Abazari Illustration(s): Worked examples or Exercises Number of pages: 236 Publication date: 2021 Dimensions: 152 x 228 x 16 Cover type: Paperback / softback

Hegel\'s Ontology of Power. The Structure of Social Domination in Capitalism, New ed, Paperback/Arash Abazari - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press