Oscilind intre rutina si senzatiile induse de experientele narcotice, un grup de prieteni navigheaza printr-un spatiu urban populat de figuri grotesti, blazate sau aflate pe marginea prapastiei.
Un roman despre consumarea visurilor, despre ratare, despre spalarea machiajului intr-o baltoaca de la iesirea din club.“ (Alexandru Vakulovski).
Conteaza si povestea, dar mai ales modul in care e spusa.
Andrei Dosa i-a prins ca intr-un acordeon si ne impartaseste in Ierbar condensarea si dilatarea nu neaparat a unor povesti, ci a perceptiei acestor personaje cu care de multe ori ne intersectam.
Ei sunt Craii de Curtea-Veche, narcomanii inceputului de secol.
Gabi, o femeie – consumatori.
Scriitorul, Hackerul, Filozoful si...
Efervescenta, surprinzatoare, halucinanta, Ierbar spune povestea cautarii trairilor intense si, odata acestea gasite, a nevoii de a le impartasi cu cineva.„Regizorul, pe post de dealer-mecena.
O vizita de lucru la o ferma de flori din Hawaii, o experienta virtuala aproape mistica, lumea necunoscuta a batrinilor de la un azil sau o sedinta de storytelling alimentata de stimulenti mentali chimici sunt doar citeva dintre punctele de intersectie ale personajelor.
Oscilind intre rutina si senzatiile induse de experientele narcotice, un grup de prieteni navigheaza printr-un spatiu urban populat de figuri grotesti, blazate sau aflate pe marginea prapastiei